اجتماعی 21:39 - 25 شهریور 1393
همدان - ایرنا - رییس پلیس اگاهی استان همدان گفت : فردی که اقدام به 17 میلیارد ریال کلاهبرداری در همدان کرده بود با نیابت قضایی در تهران دستگیر شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ 'علی زارعی' بیان کرد: به دنبال شکایتی با عنوان جعل و کلاهبرداری و با توجه به حساسیت موضوع، اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری رسیدگی به این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.



وی افزود: تحقیقات پلیس نشان داد فرد کلاهبردار که اهل یکی از استان های همجوار و ساکن همدان است با معرفی خود به عنوان مهندس مسکن و شهرسازی اقدام به خرید مصالح ساختمانی کرده و در قبال طلب فروشنده دو فقره امتیاز تسهیلات مسکن مهر را به وی ارائه کرده است .



وی اضافه کرد: شکایات دیگری نیز از این متهم مبنی بر کلاهبرداری و فروش آپارتمان با تنظیم قولنامه در بنگاه های معاملات ملکی متعدد در سطح شهر و همچنین فروش خودروهای امانتی به طلبکاران با تنظیم وکالتنامه جعلی در این اداره وجود داشت.



وی گفت: با انجام ساعت ها کار اطلاعاتی، دسته بندی جرایم ارتکابی و تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود با همکاری اداره اطلاعات جنایی در نهایت محل اختفای متهم در استان تهران شناسایی شد.



سرهنگ زارعی بیان کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی و اخذ نیابت متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند که با انجام تحقیقات فنی و پلیسی پرده از چندین فقره کلاهبرداری میلیاردی برداشته شد.



وی خاطرنشان کرد: متهم به فروش تعدادی آپارتمان و کلاهبرداری از 20 نفراز شکات به ارزش 10 میلیارد و 523 میلیون ریال، فروش سه فقره امتیازات مسکن مهر با دعوتنامه جعلی به دو نفر از شکات به ارزش240 میلیون ریال، فروش خودرو امانتی به غیر و تنظیم یک فقره سند جعلی به چهار نفر از شکات به ارزش یک میلیارد و 900 میلیون ریال اعتراف کرد.



7525/576

انتهای پیام /*


4742101
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۳۰ فروردین تا شنبه ۰۱ اردیبهشت ماه در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تیم جنایی برای حل معمای مرگ مرموز مرد میانسالی که پس از سفر به تهران جان باخته است به دنبال دستگیری راننده‌ای هستند که وی را به پایتخت رسانده بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» کولیوند در دیدار با رئیس دفتر نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در ایران گفت: نهاد‌های بین المللی در برابر جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و نقض حقوق بشردوستانه در غزه ورود جدی کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است