استانی 20:05 - 10 مرداد 1393
رئیس مرکز اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
رئیس مرکز اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد از بر جای ماندن 74 مجروح و سه کشته ناشی از 51 فقره حوادث رانندگی تعطیلات اخیر در این استان خبر داد.

74 مجروح و سه کشته ناشی از حوادث رانندگی تعطیلات اخیر کهگیلویه و بویراحمد

جلال‌ پوران‌فر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به آمار مصدومان و فوتی‌های تعطیلات اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: مصدومان زیادی در روزهای هفتم، هشتم و نهم مردادماه جاری و در تعطیلات اخیر در سطح معابر برون شهری این استان داشتیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روز سه‌شنبه هفتم مردادماه امسال تعداد 7 فقره تصادف با 9 مجروح در سطح معابر استان داشتیم.

وی عنوان کرد: در روز چهارشنبه هشتم مرداد نیز تعداد تصادفات در محورهای استان 26 فقره با تعداد 37 مجروح بود.

این مسئول ادامه داد: اما در روز نهم یعنی پنج‌شنبه نیز تعداد 18 فقره تصادف در سطح معابر استان کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت که تعداد 28 نفر از هموطنان در این حوادث مجروح شدند.

وی تعداد کشته‌های مربوط به تصادفات جاده‌ای در استان را سه نفر ذکر کرد و گفت: آخرین آمار به تصادف سه دستگاه خودروی پژو 206، وانت نیسان و اتوبوس در محور یاسوج به بابامیدان حوالی پل تنگاری برمی‌گردد که این تصادف در ساعت یک و 27 دقیقه بامداد امروز رخ داد و همکاران ما در عرض 6 دقیقه در محل حاضر شدند.

پوران‌فر متذکر شد: در این حادثه تعداد 4 مرد، دو زن و یک دختر بچه مجروح شدند که به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل و حال عمومی آن‌ها رضایت‌بخش است.


4367007
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است