بین‌الملل 09:37 - 07 خرداد 1394
کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن اعلام حمایت از "سپ بلاتر"، با هرگونه تغییری در برنامه برگزاری انتخابات فیفا مخالفت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشییترپرس؛ دستگیری 6 مقام ارشد فدراسیون جهانی فوتبال – فیفا – موجب نشد کنفدراسیون فوتبال آسیا دست از حمایت "سپ بلاتر،" رئیس این فدراسیون، بردارد. مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن حمایت از "بلاتر" تاکید کردند بازداشت تعدادی از مقامات فیفا به اتهام فساد مالی نباید موجب به تاخیر افتادن انتخابات روز جمعه این فدراسیون شود.


در سایت رسمی ای اف سی آمده است: شنیدن خبر دستگیری چند مقام عالی رتبه فیفا جامعه فوتبال را ناامید و متاثر کرد؛ اما کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان بر قول مساعد خود مبنی بر حمایت از "بلاتر" متعهد است و دلیلی برای به تعویق انداختن زمان برگزاری انتخابات ریاست بر فیفا نمی‌بیند.


این درحالیست که فدراسیون فوتبال اروپا خواستار تغییر زمان برگزاری انتخابات فیفا شده است. "سپ بلاتر" پس از 4 دوره متوالی ریاست بر فیفا، برای پنجمین بار کاندید حضور در انتخابات فدراسیون جهانی فوتبال شده است. هر دوره ریاست بر فیفا 4 ساله است و "بلاتر" 16 سال در این پست حضور داشت. منتقدان "بلاتر" وی را عامل گسترش فساد مالی در این فدراسیون می‌دانند.


انتهای پیام/  

6458776
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست در صورتی که نتواند اعتراضات حامی فلسطین را در این دانشگاه متوقف کند، استعفا دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» صد‌ها شهرک‌نشین با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی در سومین روز عید پسح خود به مسجدالاقصی یورش بردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یکی مقام سابق فرانسوی فاش کرد از ابتدای جنگ اوکراین ۷۵ نیروی فرانسوی کشته، زخمی یا به پاریس بازگردانده شده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اتحاد آلبا خواستار آتش بس فوری در نوار غزه و پایان دادن به اقدامات نسل کشی، جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت علیه فلسطینیان شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه و توقف جنگ علیه آن به دانشگاه‌ها کشیده شده و پلیس با دانشجویان در تعدادی از دانشگاه‌ها درگیر است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش صهیونیستی بطور ناگهانی از سمت خود استعفا داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تعدادی از دانش آموزان پایتخت آمریکا به دلیل مخالفت مدیر خود با برگزاری مراسم حمایت از فلسطین، از او شکایت کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد وعده‌های اوکراین برای استفاده نکردن از تسلیحات آمریکایی علیه روسیه مضحک است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان، سیاست‌های دوگانه آمریکا در منطقه و جنایات اسرائیل علیه فلسطینیان را چالش بزرگ برای دیپلماسی اسلام‌آباد دانست و افزود: تهران و پکن شرکای معتمد ما در منطقه هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام دولت نجات ملی یمن مورد حمایت انصارالله بامداد پنجشنبه گفت: آمریکا و انگلیس از مقابله با حملات ارتش یمن ناتوان هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است