گوناگون 17:32 - 25 مهر 1396
مراسم سی‌ونهمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی و ارزی) بانک سپه با حضور نظار قانونی برندگان آن برگزار شد.

برگزاری سی‌ونهمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک سپه

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک سپه، در این مراسم که با حضور نمایندگانی از دادستانی کل کشور، بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی و عضو هیات‌مدیره بانک برگزار شد، برندگان خوش‌شانس سی‌ونهمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه مشخص شدند.

تعداد کل جوایز این دوره از قرعه‌کشی حساب‌ها، ۵۴۶هزار و ۲۱۷ فقره بود که ۱۹۳ جایزه آن مربوط به کمک‌هزینه خرید مسکن (هر کدام به مبلغ یک میلیارد ریال)، ۳۹۳ جایزه مربوط به کمک‌هزینه خرید خودروی ایرانی(هر کدام به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال)، ۱۰۹۳ جایزه مربوط به کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات (هر کدام به مبلغ ۱۰ میلیون ریال) و ۵۴۴ هزار و ۵۳۸ جایزه نیز مربوط به کمک‌هزینه خرید صنایع دستی (هر کدام به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال) است.

 تعداد کل حساب‌های حایز شرایط قرعه‌کشی چهار میلیون و ۳۱۱ هزار و ۹۳۳ فقره بوده‌اند.

این قرعه‌کشی بر مبنای تراکنش‌های حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه از پایان شهریور ماه سال ۹۵ تا پایان شهریور ماه سال ۹۶ بوده و شرایط اعطای جایزه به برندگان، دارابودن حداقل مبلغ ۲۰۰ هزار ریال است.

اسامی برندگان سی‌ونهمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، متعاقبا از طریق سایت بانک اعلام می‌شود. 

انتهای پیام


9483401
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است