سیاسی 17:26 - 04 مرداد 1393
جمهوری خواهان آمریکا که منتقد توافق هسته ای دولت اوباما با ایران هستند در تلاش هستند تا با به تصویب رساندن لایحه های جدید ابتکار عمل را در مذاکرات هسته ای دولت دموکرات امریکا با ایران به دست گیرند.

لایحه ضدایرانی در راه کنگره/ پول های بلوکه شده، توقیف می شوند!

 

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، "مارک کرک" سناتور جمهوری‌خواه با ارائه لایحه‌ای به کنگره آمریکا ادعاهایی واهی خود را این بار با موضوع برگشت پول های بلوکه شده ایران مطرح کرده است.

 

 

طبق گزارش وب‌سایت آمریکایی "هیل" (hill) بر اساس این لایحه، دولت آمریکا باید مطمئن شود، بودجه‌ای که قرار است به در قالب آزادسازی پول های بلوکه شده به ایران داده می شود، برای حمایت از تروریسم استفاده نخواهد شد!

 

 

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا و دیگر کشورهای مذاکره کننده با ایران سعی می کنند در برابر کاهش تحریم‌ها مقاومت کنند، اما دو طرف مذاکره پذیرفتند که مذاکرات تمدید شود و در مقابل، قرار شد به ایران 2.8 میلیارد دلار از پول های مصادره شده‌اش باز پس داده شود.

 

 

کرک دراین‌باره گفت: قبل از این‌که 2.8 میلیارد دلار به ایران داده شود، دولت باید برای مردم آمریکا اثبات کند که این پول‌ها برای حمایت از تروریسم، ساخت تسلیحات هسته‌ای و نقض حقوق بشر استفاده نمی‌شود.

 

وی در ادامه اضافه کرد: چه قدر باید به ایران برای ساخت بمب هسته‌ای وقت بدهیم؟

 

 

طبق گزارش این وب سایت، سناتور "جان کورنین" نماینده جمهوری خواه تگزاس و سناتور "کلی آیوت" از حامیان اصلی این لایحه هستند.

 

جمهوری خواهان آمریکا که منتقد توافق هسته ای دولت اوباما با ایران هستند در تلاش هستند تا با به تصویب رساندن لایحه های جدید ابتکار عمل را در مذاکرات هسته ای دولت دموکرات امریکا با ایران به دست گیرند.

 

 

وب سایت هیل در پایان این گزارش اضافه کرد: جمهوری خواهان از این مسئله ناراحت هستند که دولت اوباما در مذاکرات با ایران نرم برخورد می‌کند بدون این‌که مطمئن شود برنامه هسته‌ای ایران منجر به ساخت بمب هسته‌ای شود.

 

 

 

503

 


4332629
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای خود و همچنین به منظور حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا، دقایقی قبل وارد سریلانکا شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ۴ اردیبهشت سال ۵۹ بود که کماندو‌های آمریکایی آموزش دیده که پیش از این در مصر تمرین کرده بودند با استفاده از چند فروند بالگرد و هواپیما از خلیج فارس پرواز کرده و وارد خاک ایران شدند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسکای نیوز نوشته است: «ناتو در حال مغلوب شدن برابر روسیه، ایران، چین و کره شمالی است.»
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: برای حج تمتع قرار نیست نماینده‌ای از مجلس اعزام شود کمااینکه سال قبل هم نماینده‌ای اعزام نشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا و واکنش وزیر خارجه به تصمیم اروپا برای تحریم ایران پرداخته‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سنگدوینی گفت: با تعاملات و دیپلماسی می‌توان مشکل کرسنت و شکایت گازی ترکمنستان از ایران را حل کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت گفت: شکاف عمیق بین دولتمردان صهیونیست‌زده و افکار عمومی در غرب، دیگر قابل انکار نیست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور مرز بیش از ۹۰۰ کیلومتری ایران و پاکستان را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست و بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی بین دو‌کشور تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور مرز بیش از ۹۰۰ کیلومتری ایران و پاکستان را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست و با تاکید بر اینکه تجارت غیر رسمی بین دو‌کشور باید به تجارت رسمی تبدیل شود، تحقق این هدف را نیازمند همکاری صمیمانه همه فعالان اقتص...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار با قاسم الاعرجی همتای عراقی بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو جانبه تاکید کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است