گوناگون 01:24 - 08 فروردین 1394
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی طی پیام های جداگانه ای،درگذشت همسر آیت ا.. جنتی را به وی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش بولتن نیوز، متن پیام'محمدرضا تابش' به دبیر شورای نگهبان بدین شرح است:



حضرت آیت ا.. جنتی



دبیر محترم شورای نگهبان



خبر درگذشت همسر مکرمه و مومنه جنابعالی موجب تاسف و تاثر گردید. ضمن آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی برای آن فقیده سعیده و حشر و نشر با اولیاء و معصومین، برای حضرتعالی و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.



همچنین نماینده مردم اردکان در پیام جداگانه ای این ضایعه را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تسلیت گفت.متن پیام بدین شرح است:



جناب آقای علی جنتی



وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی



درگذشت بانوی مومنه ، والده گرامی را به جنابعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض می نمایم.از درگاه باریتعالی برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای تمامی بستگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.



بی شک روان آن بانوی بزرگوار که فرزندی چونان شما را در دامان خود پرورانده است، قرین رحمت الهی و محشور با حضرت فاطمه زهرا(س) خواهد بود.



در گزارش دیگری امده است که نماینده مردم اردکان و نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس در پیامی جان باختن دو تن از خبرنگاران ورزشی ایرانی در سانحه هوایی هواپیمای آلمانی را تسلیت گفت.متن این پیام بدین شرح است.



در بحبوحه رستاخیز طبیعت و بهار هستی آفرین، جامعه ورزش و رسانه کشور داغدار فقدان دو تن از خبرنگاران جوان و سختکوش خود شد.اینجانب درگذشت حسین جوادی و میلاد حجت الاسلامی که در سانحه هواپیمای آلمانی ، در راستای انجام رسالت خطیر آگاهی بخشی و پوشش اخبار ورزشی گام برمی داشتند و نمونه ای از جوانان طالب اعتلای ایران اسلامی بودند را به اصحاب رسانه و جامعه ورزش کشور خصوصا خانواده ، بستگان و همکاران داغدارشان تسلیت عرض می نمایم، از خداوند متعال برای آن عزیزان، غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

6104249
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است