اقتصادی 19:20 - 01 دی 1393
مصوبه شماره 203 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای نرخ اینترنت موبایل از امروز دوشنبه اول دی ماه باید از سوی اپراتورهای موبایل برای مشترکان تلفن همراه اعمال شود.

اینترنت روندی نزولی پیدا کرد



، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اوایل آذرماه امسال در جلسه شماره 203 خود سقف تعرفه خدمات دیتای تلفن همراه را برای تمامی اپراتورهای موبایل یکنواخت و به ازای هر کیلوبایت اینترنت نیم ریال اعلام کرد.



اجرای این مصوبه که از اول دی ماه برای هر سه اپراتور تلفن همراه کشور الزامی اعلام شده است تفاوتی میان اینترنت GPRS و3G و 4G ندارد و اپراتورهای موبایل مستقل از فناوری باید به ازای هر کیلوبایت استفاده از اینترنت از مشترکانشان حداکثر نیم ریال برای سیم کارتهای دائمی و 0.75 ریال برای سیم کارتهای اعتباری دریافت کنند.



طیق این مصوبه اپراتورهای موبایل می توانند با رعایت شرایط رقابتی و بازه تعرفه ای تعیین شده در این مصوبه، ضمن فروش خدمات دیتا براساس کیلو بایت، بسته های مختلف تعرفه ای نیز متناسب با نیاز مشترکین تعریف و ارائه کنند.



پیش از این و قبل از ورود نسل‌های سوم و بالاتر موبایل به کشور - 3G و 4G - نرخ دیتای آزاد موبایل به ازای هر کیلوبایت دسترسی به اینترنت 14.8 ریال بود که با اجرای مصوبه 203 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه دسترسی به اینترنت پرسرعت موبایل از امروز کاهش خواهد یافت./مهر/110



 


5467776
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت و نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد مسکونی فرسوده در سراسر کشور با مشارکت مردمی کلید زده شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فرابورس ایران نحوه واگذاری دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس را اعلام کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: طبق فاکتور رسمی هر کیلو گوجه فرنگی با احتساب ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده‌فروشی‌ها عرضه شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شورای قیمت گذاری، قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ را اعلام کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: محدودیت یک درصدی دامنه نوسان سهام برای یک روز دیگر یعنی فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: با نزدیک شدن فصل نقل وانتقالات مسکن فعالیت سامانه خودنویس همزمان با افزایش مشارکت‌های مردمی ۲۴ ساعته شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» علی‌آبادی گفت: تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است و ۸۰۰۰ خودرو به مردم تحویل داده شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» چنانچه مودیان مالیاتی اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا ۱۲ اردیبهشت امسال اصلاح و تکمیل کنند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم مالیات بر ارزش افزوده برخوردار می‌شوند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است