استانی 01:51 - 09 آبان 1393
تا پایان هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور
تیم فوتبال‌ آبادگران قم با کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار در انتهای جدول رده‌بندی فوتبال باشگاه‌های کشور جام‌ آزادگان قرار گرفته و قمی‌ها از صعود این تیم ناامیدند.

قمی‌ها ناامید از صعود آبادگران / نماینده قم در انتهای جدول لیگ آزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در سال 1392 اکنون نماینده قم در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان است اما آنچنان که باید و شاید و از این تیم انتظار می‌رود، هرگز نتوانسته از اعتبار فوتبال قم دفاع کند.

تیم فوتبال آبادگران قم در پنج هفته سپری شده از بازی‌های فصل جاری لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان متحمل چهار شکست شده است و با توجه به وضعیتی که این تیم در جدول رده بندی گروه سوم لیگ آزادگان دارد بعید است که شانسی برای بازگشت به جمع مدعیان صعود از این گروه داشته باشد.

فوتبالیست‌های آبادگران قم از 15 امتیاز توزیع شده در پنج هفته گذشته از بازی‌های مقدماتی لیگ دسته سوم جام آزادگان تنها یک امتیاز اندوخته‌اند و هم اکنون در بین 11 تیم حاضر در گروه سوم در مکان آخر جدول رده‌بندی جا خوش کرده‌اند.

در این گروه هم اکنون تیم فوتبال پارسیان اسطوره تهران که هنوز با تیم آبادگران قم رو‌به‌رو نشده است با کسب 11 امتیاز از 5 بازی گذشته خود در صدر جدول رده بندی جای دارد، ضمن اینکه تیم فوتبال مهیا مهراب سوادکوه با کسب 10 امتیاز در تعقیب صدرنشین است در حالی که این تیم مدعی نیز هنوز با تیم فوتبال آبادگران قم مسابقه‌ای نداشته است.

تیم فوتبال پارس‌گستر البرز در جدول رده بندی گروه سوم لیگ آزادگان با کسب 9 امتیاز در مکان سوم جای دارد در حالی که تیم فوتبال استقلال قائمشهر که در قم با تیم آبادگران یک بر یک مساوی کرده با 8 امتیاز و تفاضل گل مطلوب در رده چهارم است.

تیم فوتبال شهرداری فومن نیز 8 امتیاز اندوخته و بر حسب تفاضل گل در مکان پنجم جای دارد، ضمن اینکه تیم‌های 5 امتیازی شهرداری فومن و استقلال‌نوین قزوین که هر دو موفق به شکست تیم فوتبال آبادگران قم شده‌اند تا پایان هفته پنجم مکان‌های ششم و هفتم جدول گروه دوم را در اختیار دارند.

در این گروه تیم‌های آبیک‌ قزوین با 4 امتیاز در مکان هشتم، فرید کرج با 3 امتیاز در مکان نهم، شهرداری بهشهر و آبادگران قم نیز هر کدام با یک امتیاز در مکان‌های دهم و یازدهم جدول رده بندی مقدماتی فصل جاری لیگ دسته سوم فوتبال کشور جام آزادگان ایستاده‌اند.

تیم آبادگران قم در هفته‌های سپری شده از لیگ آزادگان به تیم‌های شهرداری فومن، آبیک قزوین، استقلال‌نوین قزوین و شهدای نیروی زمینی باخته و با تیم فوتبال استقلال لموک قائمشهر نیز به تساوی رسیده است تا از 5 بازی یک امتیاز اندوخته و قعرنشین باشد.


5080495
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است