استانی 11:32 - 06 بهمن 1399

۶۰ عنوان برنامه ویژه اهل سنت در دهه فجر انقلاب برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورعلی دیلم پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: در طول تاریخ قیام ها و جنگ های مختلفی اتفاق افتاده و راز و رمز تشخیص حق از باطل به اندیشه رهبران آن قیام برمی گردد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و رهبران آن در راه دعوت به تقوا حرکت می کنند، گفت: عدم وابستگی به شرق و غرب یکی از آموزه های انقلاب بوده و باید با نگاه به درون روی پای خود بایستیم.

دیلم با اشاره به این که تشکیل تمدن نوین اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شده است، افزود: امروز اگر به دنبال آرمان های رهبری و پیشتاز بودن انقلاب اسلام هستیم باید اختلاف مذهبی را کنار بگذاریم.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور تأکید کرد: اگر بخواهیم انقلاب به عنوان نظرپرداز در جهان بدرخشد باید به دنبال وحدت و همدلی بشیم.

دیلم با بیان این که تا رسیدن به مقصد واقعی راه زیادی وجود دارد، گفت: برنامه هایی در دهه فجر پیش بینی شده که در مساجد و محلات گوناگون برگزار می شود.

وی اضافه کرد: نشست نخبگانی در مدارس علوم دینی اهل سنت، برگزاری جشن در پنج مسجد فعال، اعزام سخنران به ۱۵ نماز جمعه، همایش بانوان، مسابقه کتابخوانی، یادواره شهدای زن اهل سنت و تجلیل از خانواده معزز شهدای منا، جشن پیروزی انقلاب با موضوع مسجد؛ پایگاه نشر معارف اسلامی، محفل قرآنی عطر قرآن در فجر با موضوع، وبینار عقلانیت، مدارا و تمدن اسلامی، توزیع اقلام معیشتی، همایش اقشار و جوانان شرق استان و غیره از جمله برنامه ها است. 


10919954
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است