استانی 03:41 - 05 فروردین 1397
معاون آتش نشانی گناوه:
بوشهر - معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گناوه گفت: نیروهای آتش‌نشانی گناوه در آماده‌باش کامل هستند.

نیروهای آتش‌نشانی گناوه در آماده‌باش کامل/ ۹ عملیات انجام شد

حسین بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آتش نشانی گناوه از ۲۵ اسفند ماه به حالت آماده ‌باش کامل در آمد و این روند تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: آتش نشانی گناوه دارای دو ایستگاه ثابت یکی در مرکز شهر و دیگری در سایت ایران خودرو است که آماده هرگونه مقابله با حوادث پیش رو می باشد و همچنین یک اکیپ سیار در سطح شهر به گشت‌زنی فعالیت دارند.

بهروزی اظهار داشت: علاوه بر ایستگاه‌های ثابت با توجه به ازدحام جمعیت و حضور مسافران و گردشگران در میدان مرکزی شهر و سایت تجاری یک ایستگاه سیار به حالت آماده‌باش مستقر است یک ایستگاه سیار نیز در ساحل دریا قرار دارد.

وی گفت: همه نیروهای مستقر در پارک‌ها، میادین، پارکینگ ها، کمپینگ ها، مدیریت ساحل و پرسنلی که در حال گشت زنی در سطح شهر می‌باشند به کپسول های اطفاء حریق تجهیز شده اند تا در صورت بروز هرگونه حادثه ای بتوانند به بهترین شکل ممکن مدیریت بحران کنند.

وی تصریح کرد: از یکم تا چهارم فروردین ماه اطفای دو فقره آتش‌سوزی خودرو، اطفای نانوایی یک فقره، اطفای یک رستوران، اطفای سه فقره پیک نیک، تصادف خودرو یک فقره و گرفتن مار از درون خودروی مسافران یک فقره انجام گرفته است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی گناوه گفت: به دلیل ورود خیل عظیم مسافر و گردشگر به شهرستان گناوه و ازدحام جمعیت و پیش بینی هر گونه حادثه تمامی نیروهای آتش نشانی در حالت آماده باش هستند و به صورت ۲۴-۲۴ تعویض شیفت می شوند.


9724153
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است