استانی 23:40 - 27 اسفند 1396
ارومیه –معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: چهار هزار واحد مسکن نیمه تمام مهر در آذربایجان غربی تا پایان شهریور سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری از مسکن های مهر تاپایان ۹۷ اتمام می یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، تقی کهوریان امروز یکشنبه در جلسه شورای تامین مسکن استان با اعلام این خبر گفت: تا پایان فروردین سال آینده یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن نیمه تمام به بهره بر داری خواهد رسید.

 وی خاطرنشان کرد: دوهزار و ۵۰۰ واحد مسکن نیمه تمام نیز شهریور سال آینده به بهره بر داری خواهد رسد.

کهوریان با اشاره به اینکه دربسیاری از مجتمع ها و سایت های مسکن مهر خدمات زیربنایی به طور کامل تامین شده است افزود:در برخی که بدلیل مشکلات موقعیت محل سایت و یا کمبود منابع اعتباری با تاخیر مواجه شده است نیز با پیگیری های که ازطریق استان و دستگاههای اجرایی از وزارتخانه ها و بانک های عامل انجام شده بزودی وضعیت واحد های مسکونی در این طرح نیز به سرانجام می رسد.

وی ادامه داد: تامین خدمات زیربنایی یکی از کارهای است که موجب سرعت دادن به مسکن مهر می شود و متقاضیان این واحدها رابرای پیگیری و سکونت درآنها تشویق می کند.

در این جلسه مشکل  تکمیل زیر ساخت های مسکن مهر شهر های سردشت، ماکو، بازرگان و میاندوآب مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کمیته فنی شورای تامین مسکن تشکیل و راهکار های لازم برای حل مشکلات ارائه شود.


9719862
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است