اجتماعی 02:21 - 28 مرداد 1396
حجت الاسلام قاضی عسکر:
نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران ایرانی با تاکید براینکه عملیات حج هم در مکه و مدینه خوب و روان در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد حجاج ایرانی با حجی مقبول و سعیی مشکور به کشور بازگردند.

عملیات حج به خوبی درحال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر،  حجت الاسلام  سید علی قاضی عسکر جمعه شب پس از محرم شدن در مسجد شجره؛ مدینه منوره را به مقصد مکه ترک کرد.



نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران ایرانی قبل از عزیمت به مکه مکرمه در گفت وگویی کوتاه با خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره اظهارکرد: عملیات حج هم در مکه و هم مدینه نسبتا خوب و روان در حال انجام است.



وی با اشاره به عزیمت بیش از ۶۰ هزار نفر از زایران کشورمان به سرزمین وحی؛ گفت: همه خدمتگزاران حوزه حج اعم از بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت همه تلاش خود را برای ارایه بهترین خدمات به حجاج کشورمان بکار بسته اند.



وی افزود : برخی کمبودها که طبیعی هم هست، وجود دارد اما مشکلی که زایران را نگران کند، وجود ندارد.



نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران کشورمان ابراز امیدواری کرد؛‌ حجاج ایرانی با حجی مقبول و سعیی مشکور به کشور بازگردند.



حجت الاسلام قاضی عسکر همچنین یاد و خاطره شهدای حادثه منا در سال ۹۴ را گرامی داشت و برای جان باختگان این حادثه آرزوی علو مقام و برای بازماندگان آرزوی صبر و شکیبایی و ابراز امیدواری کرد که حقوق این شهدا ادا شود.



امسال ۸۶ هزار و ۵۰۰ زایر ایرانی در مناسک حج ابراهیمی حضور دارند.



 


9372481
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون قوه قضاییه گفت: تعدادی از پرونده‌های تخلفات انتخاباتی به دادگاه ارسال شده و برای تعدادی از پرونده‌ها کیفرخواست صادر شده و در حال رسیدگی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاورد‌های پلیس در مبارزه با انواع جرائم سازمان یافته و شبکه‌ای را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد زندانی که برای رهایی از مجازات قصاص باید دیه میلیاردی پرداخت می‌کرد، با تشکیل باندی در زندان، سناریوی کلاهبرداری با ارسال پیامک اشتباهی بانکی را طراحی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: بر اساس گزارش بانک جهانی میزان کل تولید پسماند عادی در جهان تا سال ۲۰۵۰ به ۴۰/۳ میلیارد تن افزایش یابد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی گفت: امسال توجه جدی تری به مسئله مسکن کارگری با همکاری کارفرمایان خواهیم داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون و ۶۰۰ سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر خبرداد. 

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است