استانی 21:26 - 06 بهمن 1400
استاندار خراسان رضوی:
ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: به برکت نهضت امام، انقلاب و استقرار نظام مقدس اسلامی زمینه و فرصت برای درخشش زنان در اجتماع فراهم شد.

انقلاب اسلامی زمینه درخشش زنان را فراهم کرد

یعقوبعلی نظری امروز، ۶ بهمن، در جمع بانوان مدیر در استان اظهار کرد: فضای جامعه ما پیش از انقلاب به نحوی بود که زنان محدود و حضور اجتماعی نداشتند و یا اگر وارد اجتماع می‌شدند، زمینه‌های آن آسیب‌زا، نامناسب و خطرناک بود.

وی با بیان اینکه فراهم شدن زمینه حضور سالم زنان در اجتماع را مدیون نهضت و اندیشه امام(ره) و انقلاب اسلامی هستیم، ادامه داد: بعد از انقلاب این تفکر که زنان محصور در خانه و محدود باشند از بین رفت و اندیشه بی‌بند و باری نیز عملا کنار گذاشته شد. این از هنرنمایی‌های امام(ره) بود. 

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تنفس در فضای مقدس اسلامی یک نعمت بزرگ است. شرایطی که این نظام و اندیشه برای همه و به خصوص زنان فراهم کرده، یک نعمت الهی است. بدیهی است که شکر این نعمت هم لازم است و همه ما باید شکرگزار عملی آن باشیم.

نظری با بیان اینکه ما باید زندگی در نظام مقدس اسلامی را قدر بدانیم، گفت: ما وظیفه داریم از این هدیه الهی پاسداری کنیم. ارزیابی نظام مقدس اسلامی بر اساس واقعیاتی که هیچ ربطی به نظام و اندیشه اسلام ناب ندارد، ظلم به نظام، شهدا و خون شهداست. 

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی وی بیان کرد: بانوان ثابت کردند در عین حال که قدرت اعمال مدیریت دارند، توان مدیریت خانواده و تربیت فرزندان را به عنوان یک واحد اجتماعی را نیز دارا هستند.

در این نشست از طرح کتاب خاتون رونمایی شد.

انتهای پیام


11428349
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است