ورزشی 22:59 - 31 تیر 1396
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از محرومیت سه بازیکن استقلال بخاطر عدم همراهی تیم امید خبر داد.

حسن زاده: سه بازیکن استقلال از حضور در بازی های رسمی محروم هستند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده در خصوص بازیکنان استقلال که به تیم امید دعوت شده و از حضور در اردوی این تیم استنکاف کرده بودند، گفت: با توجه به شکایتی که سرپرست تیم امید، دپارتمان جوانان، کمیته جوانان و سازمان تیم‌های ملی به عمل آورده‌اند و سرپرست دبیرکلی فدراسیون نیز جهت رسیدگی به کمیته انضباطی این شکایت را امروز (٣١ تیرماه) در اختیارمان قرار داد و با توجه به مفاد شکایت و مطالبی که وجود داشت، اولا رسیدگی به این شکایت با دعوت از مقامات باشگاه استقلال و بازیکنان خاطی که تیم امید را تحریم کرده‌اند، در آینده به عمل می‌آید. یعنی وقت رسیدگی تعیین می‌شود و باشگاه به همراه بازیکنان می‌توانند در خصوص شکایت مقامات فدراسیون دلایل تحریم تیم امید را مطرح و از خود دفاع کنند.

وی ادامه داد: اما با توجه به جایگاه تیم امید و تخلف بازیکنان و باشگاه و همچنین با توجه اینکه طبق ماده ٨٣ آیین‌نامه انضباطی، باشگاه نیز نمی تواند از چنینی بازیکنانی (که تیم ملی را تحریم کرده‌اند) در مسابقات خود استفاده کند، کمیته انضباطی با استفاده از اختیارات قانونی و استناد به ماده ٣٢ آیین‌نامه انضباطی، دستور موقت محرومیت مهدی قائدی، امید نورافکن و سیدمجید حسینی از مسابقات رسمی باشگاه استقلال را اعلام می‌کند. بدیهی است که حکم نهایی پس از رسیدگی و شنیدن دفاعیات باشگاه و بازیکنان صادر خواهد شد.

حسن‌زاده در پایان گفت: هفته آینده، نهم مرداد، مدیرعامل یا نماینده تام‌الاختیار باشگاه استقلال به همراه سه بازیکن فوق با دعوت کمیته انضباطی باید حضور داشته باشند و توضیحات خود را ارائه کنند.


9284042
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی در کشاله ران دارم و تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور تبریز برسم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم شش بازی باقی مانده‌مان را ببریم و قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی برخی حکم‌ها را یکی دو ماهه می‌داد ولی خدا را شکر برای من ۴ روزه رأی صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به سال‌های سختی که استقلال سپری کرده است، هواداران لایق این همه استرس نیستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است