سیاسی 11:41 - 06 بهمن 1398
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی راه نجات کشور را اصلاح مدیریت داخلی دانست و گفت: برای پیروزی بر جنگ اقتصادی باید تفکرات در مسیر اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست کلی نظام قرار گیرد.

رنجبرزاده: راه نجات کشور اصلاح مدیریت داخلی است

به گزارش ایسنا، اکبر رنجبرزاده در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی نقطه اوج اقتدار ملت ایران بود، اظهار کرد: تصور آمریکای جهانخوار با این ترور کور آن بود که جبهه مقاومت را می‌شکند، اما خون پاک ریخته شده سردار سلیمانی و همرزمانش موجب وحدت جبهه مقاومت و جهان اسلام شده است و روز ملی مقاومت نام گرفت، لذا انسجام و اتحاد بین نیروهای مسلمان منطقه بیشتر شده و با خون پاک سردار سلیمانی صهیونیسم را به نابودی کشانده و آمریکا را به بیرون می‌رانیم.  

وی افزود: سردار سلیمانی ۴۰ سال در تلاش بود تا دشمن را به عقب براند و با خون پاکش وحدت و استحکام بین مسلمانان و انسجام بین نیروهای مقاومت صد چندان شد و ‌آمریکا بداند با این اقدامشان ملت و کشور جمهوری اسلامی مقتدرتر از گذشته خواهد درخشید.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکای جهانخوار با قدرت مالی و پوشالی خود با رویارویی با انسانی الهی برخاسته از سرزمین ایران، اوج ذلت، عجز و ناتوانی قدرت جهانی را به نمایش گذاشت.

رنجبرزاده با اشاره به اینکه ۴۱ سال است که ما با آمریکا در جنگیم، گفت: امروز و در آستانه اولین سال گام دوم انقلاب بعد از ۸۰ سال یک کشور مستقل در برابر مستبدترین کشور دنیا ایستاد و پایگاه نظامی‌اش را با خاک یکسان کرد که این نمایش قدرت ملت ایران است.

وی با تاکید بر اینکه ما به بمب هسته‌ای اتکا نداریم، عنوان کرد: ما با پشتوانه‌های علمی و عملی جوانان و با باور و تکیه بر ملت ایران و رهبری انقلاب اسلامی در مقابل ظالمین ایستاده‌ایم تا آنها را از منطقه بیرون برانیم.

نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما در میدان‌های علمی و عملی، پیشرفت‌های نظامی و جنگ‌های منطقه‌ای توانستیم در اوج قله‌های اقتدار قرار بگیریم، تصریح کرد:‌ علت اینکه در جبهه جنگ اقتصادی ناکاآرمدیم این است که رمز پیروزی فرماندهان ما در جنگ نظامی آن بود که آنها پیشگامان خطر در صف اول میدان پذیرش خطر برای خود و خانواده‌هایشان بودند. برای پیروزی در جنگ اقتصادی باید تفکرات در مسیر اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست کلی نظام قرار گیرد.

رنجبرزاده راه نجات کشور را اصلاح مدیریت داخلی دانست و گفت: برای پیروزی بر جنگ اقتصادی لازم است که مدیران انقلابی و جهادی با لباس تقوا، انسانیت و ایثار بتوانند بر این جبهه پیروز شوند و بر دشمن فائق آیند، لذا همه باید تلاش کنیم و بیشتر از همه مردم ایران اسلامی باید نمایش قدرتی را در دوم اسفند به نمایش بگذارند و از روی آگاهی و از سر بصیرت و دانایی با تمام عقلانیت و برای انتخاب افرادی که شایستگی لازم در خانه ملت را دارند به میدان بیایند.

وی در پایان گفت: بحث حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی باید ترمیم شود، چون حقوق بگیران کشور پشتیبانان نظام هستند و کارگران، فقرا و مردم در تمام عرصه‌ها پیشتاز و پیشگام حول محور ولایت و رهبری ایستاده‌اند.

انتهای پیام


10362656
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می‌برد، گفت: اگر اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری خواهیم داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مهمانپرست گفت: جلسه شورای امنیت دستاورد بزرگی برای کشور ما و شکست مهمی برای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» موشک‌ها و پهپاد‌هایی که از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت و در ادامه اصابت کرد، بزرگترین عملیات پهپادی جهان را به نام ایران ثبت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ترابی گفت: فشار روانی به صهیونیست‌ها در زمان پاسخ ما بسیار سنگین و سخت بوده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: عبور دادن موشک‌ها و پهپاد‌ها از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کار بسیار خارق‌العاده‌ای بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان و هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده ناشناس خبر داده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است