استانی 00:01 - 26 مهر 1396
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خبر داد:
تبریز - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خبر داد: هشتمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد مشکلات حوزه‌ تبلیغ اسلام را بررسی می‌کند.

هشتمین اجلاسیه علمای بلادمشکلات حوزه‌ تبلیغ رابررسی می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، شامگاه امروز در نشست خبری هشتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل که  در محل پاویون فرودگاه شهید مدنی تبریز برگزار شد، ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان ویژه‌ای که از سایر شهرها جهت حضور در اجلاسیه به تبریز می‌آیند، اظهار کرد: قطعا باعث افتخار است که این اجلاسیه ارزشمند منطقه‌ای، هشتمین دوره خود را در تبریز تجربه می‌کند.

وی ادامه داد: هرچندسال یکبار این اجلاسیه با هدف نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه و نیز مقابله با آسیب‌های اجتماعی با حضور روحانیون معزز برگزار می‌شود.

امام جمعه تبریز همچنین با بیان اینکه این اجلاسیه کمیسیون‌های مختلفی را دربرمی‌گیرد، تشریح کرد: بررسی و رفع مشکلات حوزه‌های علمیه از جمله مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و شناخت ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه این استان‌ها از جمله اهداف مهم این اجلاسیه است.

وی اضافه کرد: کمیسیون فرهنگی این اجلاسیه جهت حمایت از فرهنگ اصیل دینی و ایرانی و نیز اصلاح فرهنگ نامناسب فعالیت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اعلام کرد: همچنین کمیسیون حوزه و روحانیت در راستای تقویت بنیه علمیه حوزه‌های علمیه و نیز کمیسیون اجتماعی در جهت پاسخگویی به شهبات جوانان و نیز مقابله با برخی آسیب‌ها از جمله عرفان‌های کاذب برقرار هستند.


9484014
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است