استانی 00:09 - 22 آذر 1398

حوزه هنری بوشهر در زمینه تصویرسازی آینده گام بر می‌دارد

به گزارش خبرنگار مهر، امید پارسایی‌فر عصر پنج‌شنبه در نشست نخبگان و فعالان فرهنگی و قرآنی استان با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: در نبرد روایت‌ها هرکه از هنر و فرهنگ استفاده قوی‌تری کند، پیروز است.

وی تصریح کرد: وظیفه اصلی هنرمندان، ساختن آینده‌ای است که قرار است ایران اسلامی و تمدن نوین اسلامی را به‌واسطه آثار مختلف هنری، فیلم، موسیقی، تئاتر و داستان و رمان به مخاطب خود عرضه کند.

پارسایی‌فر با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها حوزه هنری استان بوشهر در راستا و ظرفیت گام دوم انقلاب است اظهار داشت: حوزه هنری انقلاب اسلامی هر استان برای اینکه بتوانند سهم دقیقی را در تجلی هنر انقلاب اسلامی داشته باشند می‌توانند به تقویت یک‌گونه هنری بپردازند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های هنری، فرهنگی و بومی استان‌ها و با ارائه پیشنهادی تصریح کرد: حوزه هنری استان بوشهر با داشتن ظرفیت شهید رئیسعلی دلواری، شهید نادر مهدوی و پیشینه مقاومت در تلاش است تا هنر مقاومت را با همکاری دستگاه‌های فرهنگی نهادینه کند.

پارسایی‌فر با اشاره به اینکه این حوزه بیانیه گام دوم انقلاب را در تولید آثار و محصولات هنری پایه‌گذاری کرده است اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، حوزه هنری انقلاب اسلامی امید هنر انقلاب است.

وی با اشاره به بررسی کلیدواژه‌های موجود در بیانیه گام دوم انقلاب افزود: در این بیانیه 41 بار کلمه جوانان آمده که این اتفاق معنادار است و نشان از توجه سهم جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در چارچوب اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه گفت: در این راستا حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر با نگاه به گذشته، در زمینه معرفی صحیح وضعیت موجود و تصویرسازی آینده گام برمی‌دارد.

پارسایی‌فر با اشاره به چشم‌اندازهای مهم حوزه هنری انقلاب اسلامی بیان کرد: این نهاد مأموریت‌های خود را بر اساس گام دوم انقلاب، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پایداری، سبک زندگی ایرانی، اسلامی، خانواده، کودک و نوجوان و تمدن اسلامی مدنظر قرار داده و مبنا را بر تولید آثار و محصولات هنری پایه‌گذاری کرده است.

وی، با اشاره به ابلاغ ستاد مرکزی حوزه هنری پس از صدور بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر با نگاه به گذشته، در راستای معرفی صحیح وضعیت موجود و تصویرسازی آینده در زمانه‌ای که نبرد روایت‌هاست گام برمی‌دارد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به‌ضرورت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، تصویر دقیقی از آینده و تمدن نوین اسلامی را مکتوب و صادر کردند.


10317703
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است