استانی 19:10 - 05 شهریور 1393
پالیزگیر:
ساوجبلاغ - خبرگزاری مهر: فرماندار ساوجبلاغ گفت: زنان به برکت انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها پیشگام هستند.

زنان به برکت انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها پیشگام هستند

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم پالیزگیرˈ بعد از ظهر چهارشنبه در آیین تجلیل از بانوان نخبه و برتر ساوجبلاغ در فرهنگسرای امام علی (ع) شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب زن در ایران جایگاه خاصی نداشت، گفت: بسیاری از زنان در آن دوره امکان تحصیل و فعالیت در عرصه های مختلف را نداشتند و تعداد معدودی از زنان می توانستند در عرصه های اجتماعی شرکت و تحصیل کنند.

وی افزود: با پیروزی انقلاب و نگاه ویژه امام خمینی (ره) به نقش زنان در امور خانواده و اجتماع تغییرات خاصی در بخش مربوط به زنان صورت گرفت که موجب شده زنان ایرانی در بخش های مختلف رکورددار شوند.



پالیزگیر با اشاره به نقشی که زنان در دوران هشت ساله دفاع مقدس داشتند، گفت: در آن روزهای سخت که دشمن کمر به نابودی انقلاب بسته بود مادران ایرانی با ذکر صلوات و دعا فرزندان خود را راهی جبهه های نبرد می کردند تا از این آ ب و خاک و ارزشهای انقلاب دفاع کنند.



پالیزگیر یادآور شد: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی بانوان در تمام عرصه ها پیشگام هستند که بیشترین ورودی دانشگاهها متعلق به دختران کشور است.



وی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را از مسئولیتهای مهم زنان خواند و گفت: ترویج این فرهنگ سبب پایداری بنیان خانواده و رشد ارزشهای معنوی است.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به نقش زنان در اجتماع تاکید کرد: بانوان با حضور فعال خود در عرصه های مختلف، تهاجم فرهنگی بیگانگان را ناکارآمد می کنند.



در این آیین از هفت نفر از بانوان فعال شهرستان تجلیل شد.


4582393
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است