استانی 18:36 - 30 تیر 1396
در اطلاعیه اداره کل میراث فرهنگی خوزستان تاکید شد؛
اهواز - اداره کل میراث فرهنگی خوزستان با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد که سفر گردشگران غرق شده در چال کندی بدون مجوز بوده است.

سفر گردشگران غرق شده در چال کندی بدون مجوز بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در خصوص حادثه غرق شدن تعدادی از گردشگران در رودخانه دز در منطقه چال کندی دزفول آمده است: در راستای اخبار تألم بار این رخداد، اخباری مبنی بر سفر حادثه دیدگان در قالب تورهای گردشگری با مجوز اداره‌کل میراث فرهنگی منتشر شد. برای روشن شدن موضوع لازم به ذکر است که این مطلب صحت نداشته و پیش از این توسط اداره‌ میراث فرهنگی، به ایستگاه های قایقرانی مستقر در رودخانه دز تاکید جدی صورت گرفته که به هیچ وجه بدون مجوز و نامه، هیچ توری را همراهی نکنند؛ بنابراین آن چه از شواهد پیداست این است که سفر این افراد در قالب تورهای دارای مجوز نبوده و با کرایه قایق های شخصی اقدام به سفر نموده اند و هیچ کدام از دفاتر خدمات مسافرتی دارای مجوز بند ب در استان نقشی در این زمینه نداشته اند.

در پایان بار دیگر ضمن ابراز تأسف و همدردی از حادثه رخ داده، از هم استانی های عزیز خواهشمندیم، توصیه ها را مورد توجه جدی قرار دهند تا در آینده هرگز شاهد حوادثی چنین دردآور نباشیم.


9280134
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است