اقتصادی 15:40 - 06 مهر 1399

چند پیشنهاد برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر!

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آیا این به این معنی است که هرچقدر سن ما بالاتر می‌رود یادگیری زبان انگلیسی هم دشوارتر می‌شود؟ شاید بله. این یک حقیقت است که ما در سن و سال پایین‌تر قدرت و انگیزه بیشتری برای یادگیری داریم.

اما آیا نمی‌توان در سن و سال بالاتر هم شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرد؟ ابداً حقیقت ندارد. یادگیری زبان، سن و سال نمی‌شناسد. هرزمان که اراده کنید، می‌توانید زبان را شروع کنید و شروع آن می‌تواند با انتخاب یک آموزشگاه زبان خوب باشد یا حتی شرکت در یک کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی.

هرکاری که می‌کنید زودتر شروع کنید!

وقتی زبان شما خوب نیست نمی‌توانید تصور کنید که چه فرصت‌هایی را از دست می‌دهید. فرصت دوستی با دیگر مردم جهان، فرصت‌های شغلی که در آن شما بایستی زبان انگلیسی را خوب بدانید، فرصت سفر به کشورهای دیگر دنیا و غیره!

پس دقت کنید، هرچقدر که دیرتر شروع کنید، زمان بیشتری را برای لذت بردن از فواید یادگیری زبان از دست می‌دهید.

یک بار برای همیشه این پرونده را ببندید!

همه ما بارها خواندن زبان را شروع کرده ایم و بعد به آهستگی آن را کنار گذاشته ایم. ممکن است در یک آموزشگاه زبان ثبت نام کرده باشیم و یا مثلاً یک معلم خصوصی زبان و یا مدرس زبان انگلیسی آنلاین گرفته باشیم و پس از مدتی با او خداحافظی کرده باشیم.

شروع کردن و شکست خوردن مداوم اولین صدمه را به عزت نفس ما می‌زند. برای همین هم هست که هرباز آموزش زبان انگلیسی را سخت‌تر از بار قبل شروع می‌کنیم. چرا که حس بد ناتمام ماندن پروژه یادگیری قبلی همچنان با ماست.

اگر صبور نیستید شروع نکنید

قطعاً بایستی از زمان‌های تفریح خود کم کنید. مطمئن باشید که اگر شروع به یادگیری زبان می‌کنید بایستی هزینه‌های آن را در نظر بگیرید. بخشی از این هزینه‌ها مالی و مربوط به قیمت معلم خصوصی زبان انگلیسی و یا شهریه کلاس هاست.

اما بخش دیگر هزینه، هزینه‌های روانی است. اینکه بایستی صبور باشید، بایستی در برگزاری و شرکت در کلاس منظم باشید، بایستی وقت بگذارید و همه اینها به این معنی است که برای یک بار هم که شده باید در یادگیری زبان صبور و جدی باشید.

منتها اگر خیلی بحث زمان برای تان اهمیت دارد و می‌خواهید یادگیری زبان را با بیشترین بازدهی در بازه زمانی کوتاه‌تر از آموزشگاه یاد بگیرید، حتماً از کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلای ن استفاده کنید بشرطی که بحث زمان، مکان حضور و هزینه برایتان اولویت اول است.

زبان را بخشی از زندگی خود کنید!

بیشتر معلم‌های خصوصی زبان انگلیسی بارها و بارها تاکید می‌کنند که لازمه یادگیری زبان این است که به عنوان بخشی از زندگی شما تعریف شود. برای مثال بایستی به مرور عادت کنید که کتاب‌های انگلیسی را به ترجمه آن ترجیح بدهید و یا پس از مدتی کم کم فیلم‌ها را با زیرنویس انگلیسی آن مشاهده کنید.

دقت کنید که برای اینکار لازم نیست یکباره یک کتاب ۵۰۰ صفحه‌ای زبان را شروع به خواندن کنید و یا یکباره شروع به دیدن یک سریال انگلیسی زبان ۵۰ قسمتی کنید.

آهسته آهسته زبان را وارد زندگی خود کنید. مثلاً کتاب‌های ساده و کوتاه مربوط به شغل، حرفه یا رشته دانشگاه تان را به انگلیسی مطالعه کنید.

ممکن است تصمیم بگیرید یک انیمیشنی که خیلی دوست دارید را با زیرنویس انگلیسی هم ببینید یا اگر به خواننده ای علاقه دارید کارهای او را با متن انگلیسی گوش کنید. البته این موارد را حتماً با معلم زبان خود مطرح کنید و سعی کنید پیشنهاد او را هم در این انتخاب‌ها لحاظ کنید.

یک معلم زبان داشته باشید!

یک معلم خصوصی زبان انگلیسی داشته باشید و یا مثلاً در یک آموزشگاه ثبت نام کنید. بهتر است دست از وسواس بردارید چون قرار نیست معلم یا آموزشگاهی که انتخاب می‌کنید بهترین باشد!

شما به مرور می‌فهمید که آیا بهتر است به آموزشگاه بروید و یا مثلاً یک معلم خصوصی مکالمه داشته باشید؟

چیزی که اهمیت دارد این است که شروع کنید و در ابتدای کار هم خود را به یک معلم خصوصی و یا یک آموزشگاه متعهد کنید.

دلیل اصلی این کار این است که برای اضافه کردن انگلیسی به زندگی خود بایستی در ابتدا نظم داشته باشید. شما نباید یادگیری زبان را پس از ۲ هفته یا ۲ ماه رها کنید و یکی از روش‌های درست برای روتین کردن زبان در زندگی این است که یک معلم یا مؤسسه آموزشی در ابتدا این نظم را به شما دیکته کند.

مخصوصاً اگر شرایط کاری و زندگی شما ایجاب می‌کند که به زبان انگلیسی مسلط شوید، مثلاً در شهر تهران یا مشهد و یا اصفهان هستید و به دلیل بزرگی محل سکونت و همچنین پیشرفته شدن محیط‌های کاری این شهرهای بزرگ، برای استخدام نیاز به یک رزومه عالی دارید که یکی از موارد آن تسلط روی زبان انگلیسی است که می‌توانید، صبورانه برای خود یک بازه زمانی دو تا سه ساله برای رفتن به آموزشگاه و رسیدن به تسلط مناسبی از زبان را در نظر بگیرید یا با شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران، مشهد، کرج، اصفهان و یا سایر شهرها در بازه زمانی کوتاه‌تر به ایده آل خود برسید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


10736638
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با توجه به تمدید مهلت برای مودیان مالیاتی جهت تکمیل اظهارنامه‌های پیش فرض تا ۱۲ اردیبهشت ماه تابه امروز ۵۰ درصد از مودیانپیش فرص اظهار نامه‌های خود را تکمیل کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: محل هزینه‌کرد درآمدهای مالیاتی از ارکان دولت به صورت دقیق از طریق بخش مردمی‌سازی مشخص می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به شرایط آب‌وهوایی و آبگرفتگی فرودگاه‌ها امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به افزایش و تشدید بارش‌ها در سه استان جنوبی کشور احتمال وقوع سیل وجود دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزارتن مرغ در راستای ایجاد تعادل و جلوگیری از زیان مرغداران باید از سطح بازار جمع آوری شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» قیمت جدید پژو پارس ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل مرکز مبادله طلا و ارز گفت: از ابتدا تا ۲۸ فروردین، ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار ارز برای کالاهای اساسی تامین شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی گفت: تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی تهدید کننده امنیت غذایی بوده و ممنوع است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری گفت: ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل بارش‌های اخیر مسدود شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: علاوه بر تشدید نظارت بر موج شکن‌ها تمامی سواحل و بنادر کشور ساماندهی شده و به پیشرفت ۹۴ درصد رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است