گوناگون 20:14 - 17 مهر 1394
جوان ۲۶ ساله که پس از قتل عروس ۱۶ساله‌اش به تهران گریخته بود، وقتی خود را در محاصره مأموران دید با شلیک گلوله خودکشی کرد اما زنده ماند.

صبح چهارشنبه، دختر 16ساله‌ای در شهرستان سوادکوه به همراه مادرش در راه‌رفتن به مدرسه بود که در مقابل مسجد شهر حادثه هولناکی برایشان اتفاق افتاد. هنوز دقایقی به ساعت 7صبح مانده بود که نامزد 26ساله دختر ناگهان مقابل آنها حاضر شد و درحالی‌که چاقویی در دست داشت به مادر و دختر حمله کرد.

شاهدان حادثه با شنیدن صدای فریاد مادر و دختر، مردی را دیدند که پس از واردکردن یک ضربه چاقو به قلب دختر 16ساله و یک ضربه به پهلوی مادرش، دوان دوان پا به فرار گذاشت. پس از آن ماجرا به پلیس و اورژانس گزارش شد و با حضور تیم امداد، پیکر غرق در خون مادر و دختر به بیمارستان منتقل شد اما دختر نوجوان بر اثر شدت خونریزی جانش را از دست داد.

با شروع تحقیقات پلیسی، مشخص شد که عامل این جنایت هولناک، نامزد 26ساله مقتول است. طبق اطلاعات به‌دست آمده، متهم از چند سال پیش با دختر 16ساله نامزدشده قرار گذاشته بودند که تا چند روز دیگر جشن عروسی بگیرند اما از مدتی قبل دچار اختلافات شدیدی شد‌ تا جایی که خانواده دختر درخصوص این وصلت دچار تردید شده و حتی قصد داشتند به ازدواج آنها پایان دهند. همین اختلاف نیز باعث ‌شد که مرد جوان از آنها کینه به دل بگیرد و با حمله به نامزدش و مادر او، یکی را به قتل رسانده و دیگری را مجروح کند.

با این اطلاعات تحقیقات پلیس برای دستگیری قاتل فراری شروع شد. کارآگاهان به جست‌وجوی گسترده برای یافتن ردی از او پرداختند تا اینکه متوجه شدند مرد جوان پس از جنایت به تهران گریخته و در خانه یکی از آشنایانش مخفی شده است. تیمی از مأموران با دریافت نیابت قضایی از مازندران راهی تهران شدند و با شناسایی خانه مورد نظر، آنجا را محاصره کردند.

ساعاتی بعد مرد جوان وقتی فهمید که در محاصره پلیس گرفتار شده و راهی برای فرار ندارد، درحالی‌که یک قبضه سلاح شکاری در دست داشت از خانه بیرون آمد و با شلیک گلوله خودکشی کرد. مأموران با دیدن این صحنه به کمک او شتافتند و وی را به بیمارستان منتقل کردند که با اقدامات بموقع پزشکی، او از خطر مرگ نجات یافت و هم‌اکنون در بیمارستانی در پایتخت بستری است تا پس از بهبود در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی مازندران قرار بگیرد.

در همین حال بررسی‌ها نشان می‌دهد که مادر عروس که در این حادثه مجروح شده بود نیز از خطر مرگ رهایی یافته و هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان قرار دارد. تحقیقات پلیس استان مازندران درخصوص این پرونده ادامه دارد.


7183584
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است