اجتماعی 11:29 - 28 تیر 1397
با هدف رفع مشکلات ناشی از سد معبر برای ساکنین محله‌های مرکزی پایتخت
به منظور رفع مشکلات شهروندان که به دلیل سد معبر و آلودگی صوتی وانتی‌ها در خیابان‌های بخش مرکزی شهر تهران ایجاد شده است؛ جمع‌آوری متخلفان با حکم دادستانی توسط نیروی انتظامی و شهرداری منطقه ۱۱ انجام شد.

وانت‌های سد معبر کننده از معابر منطقه ۱۱ جمع‌آوری و توقیف شدند

به گزارش ایسنا، نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ در این باره گفت: در راستای اجرای طرح انضباط شهری با هدف رفع سد معبر و پیش گیری از اخلال در نظم عمومی که توسط تعداد زیادی خودرو وانت بار در محله‌های مرکزی پایتخت ایجاد شده و پیرو درخواستهای متعدد و مکرر ساکنین این محله‌ها مبنی بر ورود مدیریت شهری و نیروی انتظامی برای رفع این مشکلات، طی هماهنگیهای انجام شده و با حکم دادستانی جمع آوری و توقیف خودروهای وانت که اقدام به فروش میوه و مواد غذایی می‌نمایند؛ در دستور کار قرار گرفت که تعداد ۲۴ وانت بار جمع آوری شد.



آبادیان افزود: شهرداری منطقه ۱۱ پیش از این با شناسایی وانت بارهایی که به صورت سازمان یافته تحت نظر اشخاصی خاص اقدام به سد معبر و فروش میوه و صیفی جات در خیابان‌های این منطقه کرده‌اند؛ با حکم قضایی اقدام به جمع آوری و توقیف وانت بار ها کرده است.



به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، به گفته آبادیان نیروی انتظامی ضمن اشراف کامل بر تمامی آسیبهای اجتماعی، فرصتها و تهدیدهای انضباط شهری در مرکز پایتخت به ویژه منطقه ۱۱، جدیت در اجرای قانون و نظم شهری به عنوان منطقه ویژه را با طراحی های نظارتی ، کنترلی و عملیاتی در حال انجام دارد.



آبادیان ضمن اعلام شناسایی و وجود نقاط سد معبر صنفی و سیار در سطح منطقه خاطر نشان کرد: با تعامل و همکاری دادستان، تیم عملیاتی نیروی انتظامی و مدیریت شهری ، ساماندهی، کنترل و رفع سد معبر وانتی ها در سطح منطقه برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام


9846708
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جنایتکار وقتی فهمید همسر اولش از ازدواج او باخبر شده وی را به باغی کشانده و به قتل رساند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصد‌هایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است