استانی 09:45 - 28 مرداد 1396
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه خبر داد:
کرمانشاه- دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از مصدومیت دختر بچه ۱۰ ساله کرمانشاهی که به علت ضرب وجرح عمدی در بیمارستان بستری است، خبر داد.

مصدومیت دختربچه کرمانشاهی به علت ضرب و جرح عمدی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین صادقی از مصدومیت دختربچه کرمانشاهی به علت ضرب و جرح عمدی خبر داد و گفت: این کودک هم‌اکنون در بیمارستان بستری است.

وی تصریح کرد: حسب گزارش کلانتری ۱۳ فردوسی مصدومیت دختربچه کرمانشاهی به علت ضرب و جرح عمدیکرمانشاه در خصوص یک فقره مصدومیت و بستری شدن دختر بچه‌ای ده ساله با هویت مشخص در بخش اورژانس یکی از بیمارستانهای کرمانشاه موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس این گزارش صدمات وارد شده به این کودک شامل آثار جراحت در هر دو زانوی کودک، لگن سمت راست، انگشتان دست راست، گوش سمت راست و پاشنه پای راست بوده است.

این مقام قضایی با بیان اینکه گزارش اعلامی حاکی است که کودک مصدوم وضعیت نامطلوبی داشته و قادر به تکلم نبوده است، تصریح کرد: با وصول این گزارش مراتب شخصاً رصد و پرونده در سریع‌ترین زمان ممکن تحت نظر قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار داشت: در این خصوص دستورات جامع جهت انجام اقدامات تحقیقی صادر شده است که نتیجه تحقیقات انجام شده تا این مرحله حکایت از توجه اتهام به مادر این کودک دارد.

صادقی خاطرنشان کرد: لذا دستورات قضایی نسبت به جلب و دستگیری مشارالی‌ها به اتهام کودک‌آزاری و ایراد ضرب و جرح عمدی صادر شده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.


9373056
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است