استانی 22:36 - 25 تیر 1398

ضرورت تخصیص اعتبار برای پروژه های راهسازی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین کلانتری در دیدار با وزیر راه و شهرسازی بر اتمام پروژه پاتاوه _دهدشت تا پایان سال جاری تاکید کرد و خواستار تخصیص اعتبار ویژه برای تکمیل این پروژه شد.

کلانتری همچنین خواستار کمک و تخصیص اعتبار به پروژه‌های محورهای یاسوج-شیراز، یاسوج_ سمیرم و یاسوج_ اقلید شد و بیان کرد: انتظار می‌رود برای روشنایی محورهای ارتباطی استان، خط کشی، روکش آسفالت، نصب دوربین‌های سرعت سنج نیز اعتباری پیش بینی شود.

وی افزود: می‌طلبد نسبت به روشنایی و تهویه تونل‌های محور یاسوج _ بابامیدان اعتبار ویژه ای تخصیص یابد و همچنین خواستار برقراری پرواز روزانه در فرودگاه یاسوج شد.

استاندار با اشاره به مشکلات محور یاسوج-سپیدار به چرام و حادثه فوت ۸ عضو یک خانواده، عنوان کرد: رفع اساسی مشکلات این محور نیاز مند تأمین اعتبار است.

وی بیان کرد: وزیر راه قول مساعد برای رفع مشکلات حوزه راه‌های استان و تقویت تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج دادند و در همین نشست به صورت تلفنی با چند تن از معاونان خود و چند شرکت هواپیمایی برای رفع مشکلات استان صحبت کردند

استاندار افزود: وزیر راه همچنین به رئیس سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای دستور داد که پیشنهادات استان را با جدیت پیگیری و در راستای رفع این مشکلات اقدام کند.

وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار گفت: برای برقراری پروازهای روزانه در فرودگاه یاسوج و افزایش این پروازها از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

اسلامی افزود: برای اصلاح محور یاسوج_ سپیدار به چرام کمک خواهیم کرد و سایر درخواست‌های استاندار را در بخش‌های مختلف بررسی و برای تکمیل پروژه‌ها اعتبار لازم تخصیص می‌یابد.


10179794
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است