استانی 00:05 - 10 اسفند 1393
معاون استاندار ایلام:
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: ایستادگی تیم هسته‌ای افتخار بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ایستادگی تیم هسته‌ای افتخار بزرگ نظام است

حسین کلانتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در مذاکرات هسته‌ای تمام غربی‌ها، دنیای زر، زور، تزویر و تکنولوژی‌ها و سیستم‌های امنیتی، اطلاعاتی و جاسوسی پشت 5+1 هستند اما تیم هسته‌ای ما کم نیاورده و خسته نشده و گاف و امتیاز نداده و محکم پای کار ایستاده است که این افتخار بزرگی برای نظام است.

وی گفت: امروز رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان اسلام و در بین مردم کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه  از جمله عراق از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. رئیس جمهور مملکت ما در بین ملت‌ها و دولتمرادن دنیا محبوب است. امروز خیلی از چهره‌های نظامی ما که با وجود شرایط خاصی که نظامیان دارند در بین بسیاری از کشورهای منطقه اگر در انتخاباتی شرکت کنند قطعا پیروز میدان می‌شوند، سردار سلیمانی در هر انتخاباتی شرکت کند رای اول از آن اوست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: این نکات پیام‌هایی ارزنده‌ای دارد یعنی اینکه مردم ما در دل‌ها نفوذ کرده‌اند و حقانیت خود را به دنیا اعلام کرده‌ایم. بدون تعارف کشور ما امن‌ترین کشور دنیاست و امنیت استان ایلام بسیار برجسته است و باید از کسانی که در این حوزه در خط مقدم تامین امنیت هستند از جمله دستگاه امنیتی، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

وی اضافه کرد: در نقطه صفر مرزی نیز مرزبانی با اقتدار از 430 کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق حراست می‌کند و در همه حوادث کوچک‌ترین خدشه‌ای به امنیت استان و کشورمان وارد نشده است.


5945130
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است