سیاسی 10:21 - 09 آبان 1399

اجرای طرح تأمین کالاهای اساسی نیازمند ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است

به گزارش خبرنگار مهر، جبار کوچکی نژاد صبح جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت در صورت عدم اجرای طرح تأمین کالاهای اساسی مردم، به اشد مجازات تنبیه می‌شود، گفت: مطابق با این طرح قرار است ماهانه مبلغ ۱۲۰ هزار تومان به افرادی که از جایی حقوق نمی‌گیرند پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه برای جمعیتی که حقوق بگیر هستند نیز ماهانه ۶۰ هزار تومان به صورت کارت اعتباری پرداخت می‌شود که حق برداشت نقدی از آن را ندارند، افزود: این افراد می‌توانند تنها کالاهای اساسی تأیید شده توسط وزارت تعاون را تهیه کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خاطرنشان کرد: برای افزایش سرانه گروه‌های هدف، باید مبلغ بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح تأمین کالاهای اساسی مردم در بودجه ۱۴۰۰ در نظر بگیریم.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه دولت می‌تواند برای حل مشکلات ارزی خود تهاتر کند، ادامه داد: تهاتر برای کم‌کردن وابستگی دولت به دلار آمریکایی راه حل مناسبی است و دولت می‌تواند در صورت ایجاد اختلال در مسیر ارزی از این طریق مشکلات خود را رفع کند و از طرق مختلف مبادلات خود را انجام دهد.

نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه هزار کیلومتر کابل برای توانیر استان گیلان گرفته شده تا در روستا کابل خودنگهدار وصل شود، گفت: برای حل مشکل آب شرب نیز تصفیه خانه دوم رشت در سنگر به بهره‌برداری رسیده اما برای انتقال آب باید ۱۸ ایستگاه در رشت احداث شود.

وی با بیان اینکه انجام مطالعات جهت احداث سد بالای دو رودخانه رشت انجام شده است، بیان کرد: این سد ظرفیت نگهداری از ۲۰ میلیون مترمکعب آب را در خود دارد و برای حل مشکل فاضلاب رودخانه‌ها نیز قرار است آنها را به صورت مداوم جمع‌آوری کنیم.


10785961
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبرد‌های تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شکارچی گفت:از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» طحان نظیف گفت: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور امروز پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو را صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان با همتای ترکمنستانی خود در عشق آباد دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: مراسم محوری ۱۲ فروردین ۱۴۰۳، در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و با سخنرانی آیت الله رئیسی برگزار خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دهقان گفت: اگر غرب به فکر آبروی از دست‌رفته خود است باید ضمن کمک به اجرای قطعنامه و برقراری آتش‌بس در غزه از ادامه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ صباحی فرد، توان رزم و آمادگی دفاعی یگان‌های پدافندی مستقر در جزایر سیری، ابوموسی و تنب بزرگ را مورد ارزیابی قرار داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است