استانی 16:00 - 09 آبان 1393
معاون فرمانداردشتی:
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: برنامه‌های ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر باید مستندسازی شود.

برنامه‌های ستاد  احیا امر به معروف و نهی ازمنکر مستند‌سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، محمدحسینی ظهر امروز در نشست ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر شهرستان دشتی اظهارداشت: عامل موفقیت ما برگرفتن از توصیه‌های ائمه و تاریخ عاشوراست و تا زمانی که ما نگاه آمرانه داشته باشیم اصلا موفق نخواهیم بود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: آن لحظه ای که نیروی انتظامی و قوه قضائیه برای ما کاری انجام دهد آن دیگر از مرزی گذشته که فساد آن در جامعه عاری شده و احتمال خطر و صراحت به دیگران وجود دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر ضرورت و عزم همگانی می‌طلبد و عزم همگانی در دانشگاه ها،حوزه ها، خانواده ها، مدارس و اولیا می باشد و شمول آن فراوان است.

وی افزود: یک آرایشگاه که موی سر جوانان و نوجوانان را اصلاح می‌کند و مدل غرب را ترویج می دهد باید بداند که خسارت آن در جامعه و نسل جوان چقدراست زمانی که ما توانستیم او را راضی کنیم که خسارات آن به جامعه چیست موفق عمل کرده‌ایم.

حسینی بیان داشت: ما فقط به تذکرلسانی وابسته هستیم و اقدامات ما تذکر لسانی درامر پیشگیری است.

وی یادآورشد: اعضای ستاد باید از انگیزه برخوردارباشند و اگراز انگیزه برخوردارنباشیم نه تنها موثر و اثرگذاری نداریم بلکه باعث مشکلاتی نیز خواهیم شد.

حسینی گفت: ما باید خود را با مطالعه عاشورا عجین کنیم که انگیزه امام حسین(ع) چگونه توانست این وضعیت را حاکم کند و این برای ما درس است.

وی اذعان داشت: ما تا رسیدن به نقطه آرمانی فاصله داریم  اما هدف ما این است با زیرساخت‌های فرهنگی و با شناخت و روحیات فرد متقابل تاثیرگذار باشیم.

حسینی افزود: یکی از مولفه‌های بزرگ امر به معروف و نهی از منکر این است که نه تنها در حوزه های اجتماعی بلکه در حوزه های اقتصادی نباید کم‌فروشی کنیم و بایدعدالت داشته باشیم.

وی اضافه کرد: احتکار جنس نیز شامل امر به معروف و نهی از منکر می شود و چنانچه این کارها عملی شود مواد مخدری نیز در کار نخواهد بود.

حسینی گفت: برنامه‌هایی باید عملیاتی شود که نشان دهد هفته احیا است و تاثیر گذاری امر به معروف و نهی از منکر بیشتر از دیگر هفته است و اثرگذاری بیشتری در جامعه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: کارهایی توسط ستاد احیاء انجام می شود باید مستند سازی شود و کارنامه ما خروجی چنین برنامه‌هایی است.


5083589
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است