وبگردی 14:28 - 05 بهمن 1393
باشگاه خبرنگاران گوگل با پادشاه جدید عربستان بیعت کرد + تصویر
جستجوگر گوگل در واکنشی سریع نسبت به جانشینی «سلمان بن عبدالعزیز» برادر ملک عبدالله، خیابانی را که به نام امیر سلمان بود به «ملک سلمان» تغییر داد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ بهنقل از پایگاه خبری شبکه «العالم»، شب گذشته (شنبه) و چند ساعت پس از اعلام بیعت با «سلمان بن عبدالعزیز» به عنوان پادشاه جدید عربستان، نقشههای گوگل، نام خیابانی در ریاض را که پیش از این به نام امیر سلمان بود به دو زبان عربی و انگلیسی به «ملک سلمان» تغییر دادند.
منبع آخرین نیوز
گوگل با پادشاه جدید عربستان بیعت کرد + تصویر آخرین نیوز
5697125
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
مهمترین اخبار وبگردی
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اصلیترین پیام مانور پهپادی و موشکی ایران در عملیات «وعده صادق»، اثر معکوس چند دهه تحریم علیه کشورمان بود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در دنیای شلوغ ما که همه عجله دارند، چت کردن به یک وسیله ارتباطی سریع تبدیل شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اگر ایمان به خدا و پیغمبر دارید، نباید دشمن خدا را دوست داشته باشید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رفاه زندگی در پیری منوط به برنامه ریزی اقتصادی در دوران شروع زندگی و جوانی است برای این کار باید چند اصل را رعایت کنید تا برنامه ریزی مالی بهتری داشته باشید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» درحالی برخی کاربران و رسانهها مدعی حضور گسترده نیروهای پلیس در پارک دانشجو هستند که این تصویر مربوط به ۷ سال پیش است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» این روزها و بعد از عملیات وعده صادق، اوضاع در مناطق محاصرهشده، رو به بهبود است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» عملیات گسترده و پیچیده ایران علیه رژیم صهیونیستی زوایای ناگفته زیادی دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» زبالههای تهران حکم طلا را دارند؛ طلایی که خیلیها را مانند قارون ثروتمند کرده است؛ کاسبانی که آنقدر ولع پول بیشتر دارند که برای همین مخازن زباله بدبو روی هم تفنگ میکشند و هم را میکُشند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» زبالههای تهران حکم طلا را دارند؛ طلایی که خیلیها را مانند قارون ثروتمند کرده است؛ کاسبانی که آنقدر ولع پول بیشتر دارند که برای همین مخازن زباله بدبو روی هم تفنگ میکشند و هم را میکُشند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» روشهای هوشمندانهای که رسانهها از گذشته تاکنون برای تحت تاثیر قرار دادن باورهای مخاطب به کار گرفتهاند، با بروز رسانههای جدیدتر و تاثیرگذارتری مانند توئیتر، فیسبوک و. شکل نوینی به خود گرفته است.