استانی 22:17 - 29 اسفند 1397

یگان حفاظت میراث فرهنگی آذربایجان غربی در آماده باش کامل هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن محمدی در این خصوص اظهار داشت: شعار نوروزی یگان حفاظت در سال جدید با عنوان «مشارکت همگانی – حفاظت پایدار – میراث ماندگار» سرلوحه اهداف سازمانی یگان در راستای اجرای مأموریت‌های ابلاغی است.

وی گفت: به منظور آمادگی پرسنل یگان حفاظت در راستای تشدید مراقبت‌های حفاظتی طرح‌های مختلفی در هفت مرحله با حضور کلیه پرسنل یگان اجرایی گردید و آمادگی کارکنان در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

محمدی افزود: در راستای اجرای مصوبات دستورالعمل‌های نوروزی تعاملات خوبی با نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های مرتبط صورت گرفته که همکاری لازم با این ارگان‌ها می‌تواند در مدیریت بحران و بروز حوادث ناگوار اثر بخشی بالایی داشته باشد.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی آذربایجان غربی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی ۱۲ موزه و کاخ موزه در سطح استان آماده بازدید گردشگران می‌باشد و نیروهای یگان حفاظت بصورت ۲۴ ساعته در موزه‌ها و محوطه‌ها حضور مستمر خواهند داشت و جوابگوی مسافرین عزیز خواهند بود.

محمدی اضافه کرد: اکیپ‌هایی از پرسنل یگان حفاظت نیز به منظور حفاظت از آثار تاریخی در قالب گشت‌های سیار، از آثار و تپه‌های تاریخی بازدید و سرکشی خواهند کرد تا از وقوع هر گونه جرایم در آثار، ابنیه و محوطه‌های تاریخی سطح استان جلوگیری کنند.

وی با بیان این مطلب که امنیت مسافرین نوروزی بهترین عیدی برای کارکنان خدوم یگان حفاظت است، گفت: از جمله اقدامات مهم یگان حفاظت برقراری امنیت در موزه‌ها و طرح نوروزگاه است که همه ساله همزمان با ایام تعطیلات نوروزی در شهرستان ارومیه و مراکز شهرستانها برگزار می‌شود.


10083780
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است