استانی 18:06 - 14 مهر 1401

مردم لرستان ازتبعیض رنج می‌برند/داستان کارخانه‌های تعطیل تمام شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز پنج شنبه در شورای سیاست‌گذاری ستاد کنگره ۶۵۴۴ شهید لرستان در سخنانی با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری این کنگره در استان اظهار داشت: از امروز وارد یک مرحله دیگر شده‌ایم که متفاوت از مرحله قبلی است، از این فرصت باید بهره گیری کنیم.

وی با اشاره به موزه دفاع مقدس لرستان عنوان کرد: تا آن ایام نیز این موزه افتتاح خواهد شد، اینکه ما بتوانیم تا زمان برگزاری کنگره محتوایی که لازم است در موزه دفاع مقدس آماده کنیم مطلوب خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه از شهرهای مختلف در این کنگره حضور پیدا می‌کنند و باید زمینه بازدید از موزه دفاع مقدس استان در حاشیه این کنگره فراهم شود ادامه داد: همچنین ظرفیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… معرفی شود چرا که برگزاری این کنگره یک فرصت است و می‌توان در کنار برگزاری این کنگره موضوعات دیگر استان نیز پیگیری کرد.

حجت الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقایع اخیر عنوان کرد: در این رابطه کاملاً راه روشن است، حتی قبل از بیانات مقام معظم رهبری، جریانات و افراد حقیقی و حقوقی که همیشه گوششان به سخنان ایشان است و بر این اساس از بصیرت لازم برخوردار هستند، در سخنان، گفتار و نوشته‌های خود مطالبی را بیان کردند که مقام معظم رهبری هم فرمودند.

وی بیان داشت: اعلام کردند که بحث بر سر چند تار مو، حجاب و عفاف و… نیست، آنهایی که صحنه گردان این موضوع هستند، مطالب دیگری را دنبال می‌کنند، با حاکمیت نظام اسلامی مشکل دارند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه برخی خواص نیز که مسئولیت‌هایی داشته‌اند می‌دانند نباید قبل از تحقیق و بررسی کامل نظر بدهند، مطلبی بگویند و… سخنانی گفتند گفت: راه کاملاً مشخص است؛ البته همه ما باید نقاط ضعف را رفع کنیم، مردم در این استان از تبعیض رنج می‌برند، مردم از توصیه‌های فراقانونی رنج می‌برند، اگر هر کدام از ما وظیفه خود را درست انجام دهیم، زخم ایجاد نمی‌شود، همه ما به دنبال شایسته سالاری، نفی تبعیض، نفی توصیه فراقانونی و… باشیم.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به کارخانه‌های تعطیل شده گفت: یک روزی باید این داستان تمام شود، باید با سران سه قوه رایزنی کنیم، مرکز نشینان از وضعیت استان خبر ندارند، همه باید متحد باشیم و مشکلات را برطرف کنیم، آینده برای ما روشن است و می‌توانیم با داشته‌های خود موفقیت را برای استان رقم بزنیم.

وی در ادامه با تقدیر از حضور به موقع نیروهای مسلح که در وقایع اخیر در میدان بودند، نیروهای مسلح داوطلبانه و با دست خالی در میدان حضور پیدا می‌کنند، طرف مقابل با آمادگی می‌آید گفت: باید با جهاد تبیین و برنامه ریزی مشکلات موجود در استان را رفع کنیم.


11704017
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است