گوناگون 20:33 - 03 آذر 1393
بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد که قاتل معلم فیزیک دبیرستان حافظیه بروجرد دچار مشکلات روانی بوده و پیش از ارتکاب جنایت، خانواده‌اش برای او وقت روانپزشک گرفته بودند.

با گذشت 4روز از جنایت هولناکی که در دبیرستان حافظیه شهرستان بروجرد رخ داد، جزئیات تازه‌ای از انگیزه‌ احتمالی نوجوان مهاجم به‌دست آمده است. بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد که این پسر نوجوان دچار مشکلات روحی و روانی و حتی قرار بوده در روز حادثه به یک روانپزشک مراجعه کند.

سرهنگ دالوند، رئیس پلیس آگاهی استان لرستان که خود برای بررسی این پرونده راهی شهرستان بروجرد شده، می‌گوید: طبق اطلاعاتی که تا حالا به‌دست آورده‌ایم، عامل این جنایت هیچ مشکلی با دبیر فیزیک نداشته است. او ادامه می‌دهد: بررسی‌ها حاکی از آن است که این پسر نوجوان از حدود 6‌ماه قبل دچار مشکلات روحی و روانی شده بود؛ طوری که گاهی با خودش حرف می‌زد و گاهی نیز پرخاشگری می‌کرد. والدین او که نگران حالش بودند برای درمان وی چاره‌جویی کرده بودند تا اینکه از طریق دوستانشان با یک دعانویس که در محدوده شهرستان نهاوند فعالیت می‌کرد آشنا شده و برای بردن پسرشان نزد او وقت گرفته بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان می‌گوید: روزی که این حادثه رخ داد، همان روزی بود که قرار بود خانواده نوجوان جنایتکار او را نزد مرد دعانویس ببرند. آنها از حدود ساعت 5صبح به طرف نهاوند راه افتاده و در نهایت مرد دعانویس پس از دیدن پسرشان، برایش دعا نوشته بود. با این حال خانواده وی این اقدامات را کافی نمی‌دانستند و به همین دلیل زمانی که از نهاوند به بروجرد برگشتند از یک روانپزشک وقت گرفته بودند تا پسرشان را برای درمان نزد او ببرند.

وی ادامه می‌دهد: از آنجا که در آن زمان امتحانات میان‌ترم دانش‌آموزان به پایان رسیده و کارنامه آنها توزیع می‌شد، خانواده این پسر تصمیم گرفتند تا قبل از رسیدن نوبت ویزیت روانپزشک، سری به مدرسه او بزنند تا هم کارنامه‌اش را بگیرند و هم به مسئولان مدرسه اطلاع دهند که پسرشان آن روز نمی‌تواند سر کلاس درس حاضر شود.

به این ترتیب پدر و پسر وارد دبیرستان شدند و یکراست به دفتر رفتند. پس از اینکه کارنامه میان‌ترم در اختیارشان قرار گرفت، از آنجا که نمرات پسر نوجوان پایین بود، از آنها خواسته می‌شود که سری به مشاور بزنند. اتاق مشاور دبیرستان روبه‌روی همان کلاسی بود که پسر نوجوان در آن درس می‌خواند.

وقتی پدر او وارد اتاق مشاور شد، وی نیز به سمت کلاس رفت و بعد از باز کردن در کلاس، با چاقوی آشپزخانه که در جیبش بود به سمت معلم فیزیک حمله‌ور شد و چند ضربه به گردن و بدن او وارد کرد و پس از آن نیز پا به فرار گذاشت. به‌دنبال این حادثه معلم 38ساله که محسن خشخاشی نام دارد و پدر 2فرزند است، به بیمارستان انتقال یافت اما شدت خونریزی او به حدی بود که روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد.

به گفته سرهنگ دالوند، هم‌اکنون تحقیقات پلیس برای دستگیری عامل قتل معلم بی‌گناه همچنان ادامه دارد و این در حالی است که حتی خانواده‌ قاتل نیز می‌خواهند وی هر چه زودتر خودش را تسلیم کند.اظهارات رئیس پلیس آگاهی استان لرستان در حالی بیان می‌شود که طبق گفته دوستان معلم فیزیک، وی مرد خوش‌اخلاق و دلسوزی بود که همیشه آموزش و یادگیری دانش‌آموزان برایش اهمیت بسیار زیادی داشت. او هیچگاه با ضارب و دیگر دانش‌آموزان دچار اختلاف و مشاجره نبوده و همه دانش‌آموزانش این روزها در غم از دست دادن او عزادارند.


5262527
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است