استانی 12:45 - 10 اسفند 1399

ایجاد ۳۰۰ اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گلپایگان

محمد سوادکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اکنون سه هزار و ۸۰۰ خانوار مددجو و ۶۰۰ خانوار به شکل موقت تحت حمایت کمیته امداد گلپایگان هستند که ماهانه مستمری دریافت می‌کنند، اظهار داشت: هشت درصد جمعیت شهرستان گلپایگان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هستند.

معافیت ۱۰ پسر مددجوی کمیته امداد گلپایگان از خدمت سربازی

وی افزود: در سال ۹۹ تعداد ۱۰ نفر از فرزندان پسر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد گلپایگان از خدمت سربازی معاف، ۶۵ نفر از معافیت‌های حقوقی و دادرسی برخوردار و ۴۵ نفر برای معافیت از هزینه‌های امتیازات آب و برق و گاز بهره مند شدند.

رئیس کمیته امداد گلپایگان گفت: به ۱۴۰ پسر و دختر گلپایگانی تحت حمایت این نهاد، هدیه ازدواج و جهیزیه به هر یک به مبلغ پنج میلیون تومان پرداخت می‌شود.

سهم تسهیلات اشتغال کمیته امداد گلپایگان هفت میلیارد تومان بود

وی با بیان اینکه سهم تسهیلات اشتغال کمیته امداد گلپایگان در سال ۹۹ هفت میلیارد تومان بود که مددجویان تحت حمایت این نهاد با استفاده از این تسهیلات ۳۰۰ اشتغال در قالب کشاورزی و دامداری صنفی و صنعتی و حمل و نقل ایجاد کردند، افزود: به فرزندان مددجویان کمیته امداد به ازای هر نفر پنجاه میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در قالب کار آفرینی پرداخت می‌شود.

۸۰۰ حامی ۱۳۵ یتیم گلپایگانی ر ا حمایت مالی می‌کنند

سوادکوهی با بیان اینکه ۱۳۵ یتیم تحت حمایت کمیته امداد گلپایگان از سوی ۸۰۰ حامی حمایت می‌شوند، افزود: در طرح محسنین نیز از سوی ۶۹۷ حامی برای ۴۵۰ مددجو، به شکل میانگین ۲۷۰ هزار تومان برای هر نفر واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه به ۴۸۰ دانش‌آموز و ۲۵۰ دانشجوی گلپایگانی تحت حمایت کمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌شود، افزود: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا تحصیل دانش آموزان را تحت شعاع قرار داده است از طریق فضای مجازی (برنامه شاد) امکان ادامه تحصیل وجود داشت، بر این اساس برای ۶۰ دانش‌آموز تحت حمایت با کمک خیران تبلت خریداری و به آنها اهدا شد.

پرداخت ۲۴۹ میلیون تومان بابت تعمیرات و ساخت مسکن مددجویان

رئیس کمیته امداد گلپایگان با اشاره به اینکه امسال ۲۴۹ میلیون تومان بابت تعمیرات و ساخت مسکن مددجویان پرداخت شده است، گفت: در طرح مسکن محرومان سهم گلپایگان ۵۰ سهمیه بود که تعداد کمی از مددجویان تاکنون به دلیل گرانی زمین توانستند ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه چهار مرکز نیکوکاری در شهر گلپایگان و گوگد و گلشهر فعال است، گفت: در طول سال، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل صندوق‌های صدقات، زکات و طرح اکرام و محسنین و چهار مراکز نیکوکاری جمع‌آوری می‌شود که امیدواریم با کمک مردم خیر و نیک‌اندیش شهرستان گلپایگان در آینده شاهد رشد قابل توجه درآمدهای مردمی در حوزه مشارکت‌های مردمی باشیم.


10970483
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است