ورزشی 02:41 - 30 شهریور 1396
بانوی کماندار و پر افتخاره ایران با اشاره به کسب نشان طلای جهان در حضور تمام رقبای اصلی خود گفت: تفکیک کمیته های پارالمپیک و المپیک علاوه بر پیشرفت ورزش معلولان باعث توجه جدی‌تر مسئولان به این حوزه می شود.

زهرا نعمتی: برای المپیک ۲۰۲۰ برنامه‌های ویژه‌ای دارم

زهرا نعمتی در گفت و گو با ایسنا در پایان مراسم تقدیر از ملی پوشان والیبال که در هتل اسپیناس تهران برگزار شد درباره حضورش در رقابت‌های قهرمانی جهان و کسب مدال طلا اظهار کرد: در این مسابقات همه رقیب های اصلی من حاضر بودند و تمام کشورهای صاحب نام شرکت داشتند. مسابقات قهرمانی جهان هر دو سال یکبار برگزار می شود و از لحاظ اعتبار پس از المپیک و پارالمپیک قرار دارد. این رقابت‌ها هم برایم لذت بخش و هم هیجان انگیز بود توانستم بر سکوی قهرمانی بایستم. علاوه بر این در بخش تیمی مختلط نیز موفق شدیم با همراهی پوریا جلالی مدال برنز جهان را نیز کسب کنیم و به نظرم این نشان نیز قابل تحسین است.

بانوی کماندار و پرافتخار ایران درباره احساس حضورش در مراسم تقدیر از ملی پوشان والیبال و نیز برگزاری چنین مراسمی جهت تقدیر از قهرمانان ملی گفت: در ابتدا باید بگویم که برای من حضور در بین ملی پوشان والیبال مایه افتخار است. من چند سال است که مورد حمایت گروه بانک گردشگری هستم و در این چند سال همواره این بانک مرا مورد لطف و حمایت های خود قرار داده است. در اینجا باید از حمایت‌های این بانک از من و ورزش بانوان تشکر کنم.

نعمتی در مورد صحبت‌هایش با دکتر سلطانی فر و اینکه آیا درخواستی از وزیر ورزش و جوانان داشته است، پاسخ داد:  من که درخواست خاصی نداشتم. آقای وزیر از من درباره مسابقات آتی و هدف های آینده ام پرسیدند و من هم پاسخ دادم که برای المپیک جدا از پارالمپیک یک سری برنامه‌های خاصی دارم. هرچند پارالمپیک هم جزو برنامه‌های اصلی من است اما سعی می کنم در المپیک ۲۰۲۰ عملکرد بهتری نسبت به دوره گذشته داشته باشم.

پرچمدار کاروان ایران در المپیک درباره جدایی کمیته های المپیک و پارالمپیک و تأثیر این تفکیک بر آینده ورزش معلولین گفت: واقعاً این تفکیک به نفع ورزشکاران پارالمپیک است چرا که ورزش پارالمپیک در مقایسه با المپیک هزینه های بیشتری را در پی دارد. همین مسئله باعث می شود که مسئولین هم به پارالمپیک نگاه جدی تری داشته باشند و در آینده این روند باعث پیشرفت و توجه های بیشتری به حوزه معلولین می شود.

انتهای پیام


9428131
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با حضور کشتی گیران ایرانی آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امشب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسلونا - پاری سن ژرمن و دورتموند - اتلتیکو مادرید به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از تلاش برای برگزاری فینال جام حذفی تا پایان خرداد ماه خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از به اتمام رسیدن لیگ برتر فصل جاری در ۳۱ خرداد ماه خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس همان تیم همیشگی باشد به طور حتم با یک بازی هوشمندانه می‌تواند برابر صنعت نفت پیروز شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسن زاده گفت: جالب است تیم ها فصل قبل وقتی می‌باختند بیانیه می‌دادند الان وقتی می‌برند شروع به بیانیه نویسی می کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که سرپرست این تیم حق شرکت در تمرین را نداشت و مدافع برزیلی آبی‌ها نیز غایب بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع خارجی تیم فوتبال استقلال تهران در تمرینات این تیم حضور ندارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر قلعه‌نویی و وینچنزو مونتلا سرمربی تیم ملی ترکیه با یکدیگر ملاقات کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» صالح مهدی‌زاده حافظ کل قرآن و قاری نوجوان کشورمان تماشاگر ویژه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است