سیاسی 19:58 - 06 آذر 1393
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پرهیز از حاشیه‌پردازی در مورد مذاکرات هسته‌ای گفت که مسیر مذاکرات با تدبیر لازم به نقطه مثبتی خواهد رسید.

لاریجانی: از حاشیه‌پردازی در مورد مسئله هسته‌ای پرهیز شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی لاریجانی در پایان سفر دو روزه خود به استان یزد در فرودگاه شهید صدوقی یزد در جمع خبرنگاران درباره ضرورت وجود وفاق ملی در مسائل مهم کشور از جمله مسئله هسته‌ای گفت: وفاق ملی درجاتی دارد ممکن است در زمینه مسائل مهم کشور اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد اما باید توجه کرد درباره مسائل داخلی و بین‌المللی که با آنها مواجهیم باید از حاشیه پردازی پرهیز کرد.

وی افزود:‌ خود این موضوعات به اندازه کافی گزنده است و نباید آنها را در داخل نیز گزنده‌تر کنیم. ان‌شاءالله مسیر مذاکرات با تدبیر لازم به نقطه مثبتی خواهد رسید.

رئیس مجلس در بخشی دیگری از اظهارات خود با اشاره به برنامه‌های خود در استان یزد خاطرنشان کرد:‌ در استان یزد حرکت خوبی در زمینه تولید وجود دارد و علاقمندی برای ادامه یافتن این حرکت نیز به چشم می‌خورد، راهش این است که فضا برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شود.

وی با اشاره به نشست خود با فعالان اقتصادی استان یزد و تشریح مشکلات بخش خصوصی در این جلسه یادآور شد:‌ اشکالاتی که در خصوصی سازی و همچنین وجود حمایت‌های لازم از بخش خصوصی هست در این دیدار مورد توجه بود. اگر نیاز به قانونگذاری در مجلس وجود دارد این موضوع می‌تواند درکمیسیون ویژه اصل 44 پیگیری شود چرا که سرمایه خوبی دراستان یزد وجود دارد که می‌تواند جریانی قوی در تولید تبدیل شود.

رئیس مجلس با اشاره به وجود مشکل آب در استان یزد اظهار کرد: می‌توان باسرمایه گذاری بخش خصوصی آب را از خلیج فارس یا عمان شیرین کرد و به شهرها آورد یا حداقل می‌توان برای بخش صنعت از آن استفاده کرد، البته تدابیر دیگری نیز برای رفع مشکل استان یزد اندیشیده شود.

لاریجانی در پایان ضمن تقدیر از محمد صالح جوکار نمایند یزد،‌ محمدرضا تابش نماینده اردکان و دخیل عباس زارع‌زاده مهریزی نماینده مهریز و بافق گفت که نمایندگان مسائل و مشکلات مربوط به استان یزد را پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام


5285907
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اجرای حکم بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم توسط دولت سالانه بیش از صد میلیارد دلار درآمد برای کشور دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدار‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، روز پنجشنبه با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار رمضان شریف انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران امروز در دیدار با وزیر خارجه مالت در نیویورک ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی این رژیم پاسخ خواهد داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است