استانی 16:43 - 08 آبان 1393
رئیس دانشگاه آزاد الیگودرز:
رئیس دانشگاه آزاد الیگودرز گفت: نسل جوان تشنه دانستن واقعیت‌های دفاع مقدس است.

نسل جوان تشنه دانستن واقعیت‌های دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، خلیل غفاری ظهر امروز در مراسم سومین روز تدفین دو شهید گمنام در الیگودرز در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان گفت: بیش از 5 سال است که درخواست دفن شهدای گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز را ارائه داده‌ایم و پس از پیگیری‌های مستمر موافقت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس را برای این اقدام ارزشمند دریافت کردیم.

وی عنوان داشت: این دو شهید دارای سن 27 و 21 سال هستند و در عملیات خیبر و فاو به شهادت رسیده‌اند.

غفاری با اشاره به اهمیت دفن شهدا در دانشگاه‌ها افزود: امروز نسل جوان ما تشنه دانستن واقعیات دفاع مقدس است و سئوالات بسیاری در ذهنش جای گرفته است که یقینا دفن شهدای گمنام در محوطه دانشگاه آگاهی وآشنایی نسلی که آن زمان را درک نکرده‌اند را در پی‌دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز گفت: قطعا شهداهر کجا رفته‌اند، منشا برکت شده‌اند که بی‌شک حضور این عزیزان در محیط‌های دانشگاهی هم برکات بسیاری به همراه دارد.

وی افزود: با عنایت به اینکه یکی از رسالت‌های دانشگاه آزاد اسلامی انجام امور فرهنگی است، حضور شهدای گمنام در جهت تقویت و برگزاری مراسم معنوی و مذهبی موثر است.

غفاری با اشاره به لزوم توجه ویژه به نسل جوان گفت: بدون شک یکی از راه‌های تربیت نسل جوان ارتباط نزدیک آنها با ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی افزود: درصدد هستیم، فضایی مناسب برای حضور مردم به مناسبت‌های مختلف در دانشگاه ایجاد کنیم که یقینا در سریع‌ترین زمان ممکن المان یادمان شهدای گمنام با هماهنگی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس احداث می‌شود.

غفاری در پایان از پیگیری و همکاری امام جمعه محترم شهرستان و دیگر نهادها و مدیران و همچنین از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام تقدیر کرد و اظهار داشت: امیدواریم میزبانی خوبی برای شهدای گمنام باشیم.


5078768
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است