ورزشی 12:45 - 01 مرداد 1396
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران پس از ثبت قرارداد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

نورافکن: استقلال جای هر بازیکنی نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  امید نورافکن پس از ثبت قراردادش با باشگاه استقلال در هیئت فوتبال تهران درباره محرومیتش از سوی کمیته انضباطی به دلیل عدم حضور در اردوی تیم فوتبال امید گفت: برای حضور در جام جهانی جوانان این اجازه را از باشگاه گرفته بودم که بروم، اما این بار باشگاه اجازه نداد. البته موضوع محرومیت را به مسئولان باشگاه می‌سپارم تا خودشان این مشکل را حل کنند.

نورافکن در ادامه گفت: دوست داشتیم در دربی اروپایی بازی کنیم، اما وقتی این دیدار لغو شد، تیم امید هم اولین بازی خود را انجام داد و زمانی نبود که ما به قرقیزستان برویم. باشگاه دنبال کارمان است که در بازی هفته اول لیگ حضور داشته باشیم. بازی در آبادان سخت است و کادر فنی می‌خواهد همه بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. اگر کمیته انضباطی بخواهد، خودمان هم حاضریم توضیح دهیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص رقابت در خط میانی استقلال هم گفت: بازیکنان باتجربه‌ای به تیم اضافه شده‌اند و مشکلی از بابت بازی کردن وجود ندارد. استقلال جای هر بازیکنی نیست و همه آرزو دارند به این تیم بیایند. تمام تلاش ما این است که مشکلی به وجود نیاید.

 

43258


9285732
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا موفق به برتری مقابل پلیس عراق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فوتبال گفت: روند جوانگرایی و جوان‌تر کردن تیم ملی را باید ادامه بدهیم و این موضوع نباید بر حسب اجبار باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علیرضا محمد گفت: فوتبال ایران نتیجه‌گرا است و قلعه‌نویی هم به دنبال این است که نتیجه را بگیرد و از جوانان کمتر استفاده می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است