استانی 00:20 - 04 اردیبهشت 1393
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مجموع مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی استان زنجان در سال گذشته 107 فقره بوده است.

107 مصوبه نتیجه جلسات شورای فرهنگ عمومی زنجان/ تاسیس ادارات فرهنگ و ارشاد در 3 شهرستان استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر مقدم شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: طی سال گذشته 19 جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در زنجان، ابهر، خدابنده و خرم‏دره تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه 107 مورد مصوبه نتیجه جلسات شورای فرهنگ عمومی استان زنجان در طول سال گذشته بوده است، تصریح کرد: امسال ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه شهرستان سلطانیه، ایجرود و ماهنشان نیز تاسیس و جلسات شورای فرهنگ عمومی در ادارات این شهرستان‏ها نیز برگزار می‏شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع فقط 6 مورد از 19 جلسه شورای فرهنگ عمومی مختص استان بوده و مابقی در شهرستان‏ها برگزار شده است، یادآور شد: دو جلسه از این شش جلسه نیز پیرامون تبیین بیانات رهبری در دیدار با اعضای شورای فرهنگ عمومی بوده است.

مقدم با اشاره به اینکه اقدامات مختلفی در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال برنامه‏ریزی شده است، بیان داشت: برنامه‏های شورای فرهنگ عمومی استان نیز با محوریت بیانات رهبری تبیین می‏شود.

این مسئول همچنین در ادامه با اشاره به برگزاری همایش رسالت روحانیون در تبیین بیانات مقام معظم رهبری، ابراز داشت: این برنامه، چهارم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور روحانیون استان برگزار می‏شود.

وی محل برگزاری همایش رسالت روحانیون را فرهنگسرای امام خمینی اعلام کرد و افزود: این برنامه ساعت 10.30 صبح آغاز می‏شود.


3561598
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است