استانی 08:38 - 07 بهمن 1398
بانوی پارا وزنه‌بردار کرمانشاه:
ایسنا/کرمانشاه بانوی پارا وزنه‌برداری کرمانشاه گفت: پس از قهرمانی در رقابت‌های کشوری انگیزه زیادی برای ادامه حضور در پارا وزنه‌برداری پیدا کرده‌ام.

انگیزه زیادی برای ادامه راه پیدا کردم

فریبا علی اکبری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به راه اندازی رشته پارا وزنه برداری بانوان در کرمانشاه اظهار کرد: حدود چهارماه پیش بود که رشته پارا وزنه برداری بانوان در کرمانشاه راه اندازی شد و با وجود اینکه مدت کمی تا رقابت‌های قهرمانی کشور وقت داشتیم، اما تمرینات خود را برای حضور در این رقابت‌ها شروع کردیم.

وی تصریح کرد: هرچند در این مدت به واسطه طولانی بودن مسیر منزل تا باشگاه و هزینه‌های بالای تردد گاها نمی‌توانستم در تمرینات حاضر شوم، اما همه تلاشم را بکار گرفتم تا بتوانم با قدرت در این رقابت‌ها شرکت کنم.

بانوی پاراوزنه برداری کرمانشاه اضافه کرد: خوشبختانه علیرغم مشکلاتی که سر راه داشتم، به اولین دوره رقابت‌های پارا وزنه برداری قهرمانی بانوان کشور اعزام شدم و توانستم در دسته 61 کیلوگرم رکورد 73 کیلوگرم را ثبت کنم و مدال طلا بگیرم.

وی در ادامه از علاقمندی اش به این رشته گفت و افزود: تا چندسال پیش در رشته دوومیدانی و تیراندازی فعالیت می‌کردم و به همه ثابت کرده بودم که معلولیت محدودیت نیست، تا اینکه پارا وزنه برداری بانوان در کرمانشاه راه اندازی شد و در این رشته ثبت نام کردم.

علی اکبری یادآورشد: هرچند به رشته‌ام علاقه زیادی دارم، اما برخی مشکلات و موانع پیش پایم قرار گرفته که کار را برایم سخت می‌کند.

وی افزود: در کنار سختی و بالا بودن هزینه‌های تردد، تجهیزاتی که در سالن استفاده می‌کنیم استاندارد نیست، برای همین قرار است با رئیس هیات جانبازان و معلولین استان دیداری داشته باشیم تا مشکلات را بیان کنیم.

بانوی پارا وزنه برداری کرمانشاه گفت: اگر بتوانم مشکلات را کنار بزنم و مسئولین حمایتم کنند، در رقابت‌های برون مرزی شرکت می‌کنم تا برای استانم افتخار کسب کنم.

انتهای پیام  


10364062
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است