استانی 17:28 - 22 بهمن 1397
رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از مسدود شدن محور"یاسوج- اقلید" و یک طرفه شدن محور "یاسوج- بابامیدان" خبرداد.

محور"یاسوج- اقلید" مسدود و"یاسوج- بابامیدان" یکطرفه شد

سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: محور "یاسوج- اقلید" به علت بارش برف کامل مسدود شده است.

وی اظهار کرد: محور "یاسوج -بابامیدان" با توجه به بارش برف و ترافیک سنگین از سمت بابامیدان به یاسوج باز اما از سمت یاسوج به بابامیدان یک طرفه و تردد ممنوع شده است.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مشکلی اساسی ما محور "یاسوج –بابامیدان" و" یاسوج- اقلید" محدوده کاکان است که تردد در این دو محور تنها با زنجیر چرخ و به کُندی در حال انجام است.

ویسی پور تصریح کرد: به علت نداشتن زنجیر چرخ و ترافیک سنگین ناشی از بارش برف در محور "یاسوج- بابامیدان" هم اکنون با ترافیک سنگین مواجهیم و حدود ۳ هزار خودرو گرفتار و برف گیر شده‌اند.

وی ادامه داد: محور یاسوج به چرام نیز با همین وضعیت محور یاسوج – بابامیدان مواجهند و تردد امکان پذیر نیست و محور یاسوج – شیراز با زنجیر چرخ تردد امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کسانی که سفرشان ضرورت ندارد به علت بارش برف و ترافیک سنگین در محورهای برف گیر استان تردد نکنند و در صورت سفر در باک خودرو خود سوخت کافی داشته باشند، جیره غذایی همراه داشته باشند چراکه برخی خودروها بیش از ۲ ساعت است در ترافیک محور یاسوج بابامیدان گرفتار شده‌اند.

انتهای پیام


10051853
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است