گوناگون 15:36 - 29 بهمن 1397
این روزها بهترین فرصت سفر به مقاصد خارجی است. پس بهتر است بلیط هواپیمای خارجی خود را از ایرلاینی تهیه کنیم که مطمئن و قابل اعتماد باشد.

بلیط بعدیتان را از هواپیمایی اتریشی هدیه بگیرید!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فلایتیو، ایرلاین اتریشی به عنوان یکی از معتبرترین ایرلاین‌های بین‌المللی توانسته این امکان را در اختیار مسافران قرار دهد تا بتوانند با راحتی و آرامش سفر لذت بخشی را تجربه کنند.

هیچ چیزی بهتر از برنامه‌ریزی برای سفر به یک مقصد جدید و به دست آوردن تجربه‌های تازه نیست. برای اینکه تعطیلات امسال‌تان به بهترین شکل سپری شود، برای شما فرصتی فراهم شده تا به مقصد مورد علاقه‌تان، با بهترین کیفیت سفر کنید.

هواپیمایی اتریشی، پرچم‌دار کشور اتریش و یکی از چندین شرکت تابعه گروه هواپیمایی لوفت هانزا، بزرگ‌ترین گروه هواپیمایی اروپا می‌باشد. هواپیمایی اتریشی شما را به ۱۳۰ مقصد در جهان متصل می‌کند و شما را با ارائه بهترین خدمات داخل پرواز تا مقصد دلخواه‌تان همراهی می‌کند.

هواپیمایی اتریشی و فلایتیو برای شما فرصتی را فراهم کرده‌اند تا رؤیای شما از یک سفر ایده‌آل را به واقعیت تبدیل کنند. برای رفتن به مقصد دلخواهتان فقط کافی است به وب‌سایت فلایتیو مراجعه و بلیط خود را با توجه به هزینه‌ای که برای سفرتان در نظر گرفته‌اید با چند کلیک تهیه کنید. با خرید یک بلیط شما می‌توانید در قرعه‌کشی شرکت کنید و بلیط بعدیتان را هدیه بگیرید!

سفر خوبی داشته باشید.



انتهای رپرتاژ خبری


10058063
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است