اجتماعی 17:19 - 02 مهر 1400

تاکید رئیس جمهور بر افزایش تعامل ستاد ملی کرونا با شهرداری

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی روز جمعه در حاشیه مراسم آغاز پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا و بهره برداری از ۲۶ پایگاه واکسیناسیون شهرداری تهران در جمع خبرنگاران در خصوص درخواست وی از ستاد ملی کرونا برای مشارکت در زمینه مقابله با کرونا اعلام کرد: این نامه پیش از سفر رئیس جمهوری به خارج از کشور به آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی تحویل شد و وی ۲ روز قبل به وزیر بهداشت دستوراتی صادر کرد.

وی افزود: بر همین اساس بناست روز یکشنبه هفته آتی در نشست هیات دولت با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هماهنگی هایی در خصوص مشارکت و پیوستگی اقدامات شهرداری با ستاد ملی کرونا که مورد نظر رئیس جمهوری است، انجام شود.

زاکانی به برنامه شهرداری تهران برای کاهش فاصله خدمات اجتماعی میان جنوب و شمال شهر اشاره کرد و یادآور شد: تلاش داریم این بی عدالتی ها و تبعیضی که در ارائه خدمات در موارد متعدد دیده می شود را جبران کنیم و به سمتی برویم که رنگ و روی جنوب شهر که در سختی است، باز شود و شاهد وضعیت بهتری باشیم.

شهردار تهران اظهار داشت: بناست شهرداری تهران از یک نهاد خدماتی به نهاد خدمتگذار اجتماعی تبدیل شود و وقتی صحبت از این سه کلمه می کنید، یعنی باید در تعامل با همه دستگاه ها و در پیوستگی با ملت، ظرفیت خدمت رسانی را بالا برد و این موضوع فقط اختصاص به حوزه بهداشت و درمان ندارد.

وی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت تمام نهادهای مردمی از جمله خیریه ها و سمن ها، خاطرنشان کرد: شهرداری و این نهادهای مردمی در یک پیوستگی آشکار با هم هستند.

شهردار پایتخت اضافه کرد: جریان خیریه ها، سمن ها و مجموعه‌ای متشکل از گروه های مردمی، لوکوموتیوهای خدمت رسانی هستند که شهرداری به بهترین نحو با آنها ارتباط برقرار و از ظرفیت آنها برای مردم و از ظرفیت خود برای این نهادها به منظور خدمت به مردم استفاده خواهد کرد.


11242289
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با آغاز تعطیلات سال نو، مورد استقبال گردشگران نوروزی علاقمند به علوم نجوم قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از ۱۰۰ میلیون هکتار از اراضی کشور که فاقد تصاویر هندسی اصلاح شده بودند در سال ۱۴۰۲ تبدیل به ارتوفتو کردیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان دادگستری بین‌المللی با صدور حکم موقت از رژیم صهیونیستی خواست تا اقدامات لازم برای در زمینه توقف نسل‌کشی در نوار غزه و ارسال نامحدود کمک‌های بشردوستانه اتخاذ کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: ۵ نقطه محوری شهر تهران میزبان کلان پروژه‌های شهرداری در ماه رمضان و عید نوروز هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از آخرین وضعیت جاده‌های کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: نقش هلال احمر در ساماندهی حرکت مردم برای کمک به مردم بحران زده فلسطین حائز اهمیت و بر جهانیان آشکار و مبرهن است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ تهران با اشاره از اجرای تمهیدات ترافیکی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) جهت برگزاری مراسم پرفیض لیالی قدر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس راهور فراجا در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به جزییات مصوبه افزایش جریمه‌های راهنمایی و رانندگی پرداخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به ۴۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ تردد خودرویی از ابتدای طرح نوروزی گفت: ۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۷۹۹ تردد فقط در هشتم فروردین ماه در تهران ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران از خدمت رسانی ۸ مرکز معاینه فنی در روز جمعه ۱۰ فروردین خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است