گوناگون 17:00 - 06 آذر 1394
بزودی خودرویی جدید به قیمت تقریبی بین 43 میلیون تا 48 میلیون تومان روانه بازار می شود.

خودروی جدیدی که به زودی روانه بازار می‌شود +تصاویر

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، شرکت پارس خودرو اواخر شهریورماه سال جاری از هاچ بک جدید رنو در ایران با نام ساندرو رونمایی کرد. این خودرو از پیشرانه 1.6 لیتری 105اسب بخاری مشابه تندر90 بهره می برد و برای انتقال قدرت دو گیربکس 5سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک برای این خودرو انتخاب شده است.

 

براساس این گزارش ساندرو، هاچ بک اقتصادی رنو بر پایه پلتفرم مشترک با تندر 90، است توانسته در جهان فروش بالایی را تجربه کند بنابراین اکنون این شرکت با توان 35 درصدی نیروی داخلی اقدام به ساخت خودرو جدید کرده است. پیش بینی می شود بر اساس شنیده ها ثبت نام این خودرو پیش از زمستان 94 آغاز شود. پارس خودرویی ها قیمت رنو ساندرو را که شهریور ماه امسال میهمان این شرکت شد، مشخص کرده و تا چندی دیگر این محصول را روانه بازار خواهند کرد.

 



بر این اساس، ساندرو در مدل اتومات قیمتی برابر با 47 میلیون تومان خواهد داشت و قیمت مدل دنده ای آن نیز 42 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.این محصول به نوعی مدل هاچ بک تندر-90 به شمار می رود و از ظاهر زیباتری برخوردار است. براساس این گزارش حضور این خودرو در بازار تحولی در بازار خودروهای هاچ بک است،بازاری که مدتها میهمان جدید به خود ندیده و ساندرو می تواند با اتکا به نام رنو و کیفیت بالایی که پیش از این در تندر90 اثبات شده،حضور قدرتمندی در بازار داشته باشد.

 

 

طبق این گزارش شرکت رنو فرانسه تخصص بالایی در ساخت خودروهای اقتصادی،کم مصرف،بادوام و البته با توانایی مناسب حرکتی دارد و زمانی که نخستین نمونه ها از مدلهایی لوگان (که در بازار ایران به عنوان تندر 90 به فروش می رسد) در سال 200 روانه بازارهای جهانی شد مشخص بود رنو همه توانایی های خود را برای ساخت یک خودروی اقتصادی به کار گرفته است.



لوگان از همان آغاز توانست روند موفقیت آمیزی را در فروش طی کند و به دلیل کیفیت و دوام بالا،مصرف سوخت کم،هزینه نگهداری پایین و قیمت مناسب توانست در بازار های مختلف به خودرویی محبوب تبدیل شود تا جایی که حتی در اروپا غربی نیز مشتریان زیادی دارد. براساس این گزارش تا یه دهه پیش بازار خودروهای هاچ بک در ایران بسیار محدود بود و عمده خریداران، خودروهای سدان را ترجیح می دادند.

 

 

این روند البته در سالهای اخیر تغییر کرده است و با حضور خریداران در بازار خودرو کشور توجه به خودروهای هاچ بک به شکل قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. طبق این گزارش خبرنگاران طی 2 روز أزمایش فنی که از سوی پارس خودرو برگزار شده است ساندرو را پیش از عرضه به بازار مورد بررسی قرار دادند. این أزمایش با حضور حدود 20 خبرنگار و با 4 ساندرو اتوماتیک و دو نمونه دستی در حال برگزاری است و تا پایان روز جمعه ادامه دارد.

 

باشگاه

206

 


7435632
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است