استانی 11:53 - 04 آبان 1393
در پایان رقابت‌های هفته سوم
بانوی تیرانداز استان قم سومین هفته از مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور را با کسب عنوان قهرمانی رشته تفنگ بادی پشت سر گذاشت.

بانوی تیرانداز قم قهرمان تفنگ بادی لیگ دسته اول کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بانوان تیرانداز حاضر در ترکیب تیم لیگ دسته اولی هیئت تیراندازی قم بعد از انجام تمرینات خود زیر نظر کادر فنی این تیم در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم قم، با آمادگی کامل به مسابقات هفته سوم از لیگ دسته اول کشور اعزام شدند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی، دیدارهای هفته سوم از هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تیراندازی با سلاح‌های بادی بانوان کشور در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی با حضور تیم‌های دسته اولی به میزبانی باشگاه انقلاب تهران به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

این در حالی است که براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی میزبانی این هفته از مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان قهرمانی کشور به سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی سپرده شده بود و بانوان تیرانداز قم در تفنگ بادی عملکرد خوبی داشتند.

این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی بانوان کشور برای شناخت دو تیم صعود‌کننده به لیگ برتر بانوان، امسال با حضور 6 تیم بانوان مقاومت شهرداری ارومیه، باشگاه بعثت تهران، باشگاه انقلاب، هیئت تیراندازی قم، تیم پردیسان و تیم بعثت ماهشهر پیگیری شد در حالی که دیدارهای هفته نخست در باشگاه انقلاب و بازی‌های هفته دوم در ارومیه به انجام رسیده بود.

در هفته سوم از فصل جاری لیگ دسته اول تیراندازی بانوان کشور 40 تیرانداز در قالب 6 تیم حاضر در مسابقات در دو رشته تفنگ و تپانچه با یکدیگر به رقابت پرداختند در حالی که در بخش تیمی رشته تفنگ بادی این مسابقات، تیم‌های بانوان هیئت تیراندازی استان قم، مقاومت شهرداری ارومیه و پردیسان توانستند با شکست حریفان خود پیروز شوند.

موفقیت دیگر برای بانوان تیرانداز قم در بخش انفرادی به دست آمد و طی آن در رده بندی انفرادی رشته تفنگ بادی، نرجس کولیوند از تیم هیئت تیراندازی استان قم با امتیاز 393 در صدر ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه مریم شفی‌پور با امتیاز 384 و فاطمه سلیمان‌بیگی با امتیاز 383 هر دو از تیم بانوان پردیسان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

البته در بخش تیمی تپانچه بادی سومین هفته لیگ دسته اول تیراندازی بانوان کشور در مجموعه انقلاب تهران، تیم‌های تیراندازی بانوان بعثت، مقاومت شهرداری ارومیه و پردیسان پیروز میدان بودند و در رده‌بندی انفرادی رشته تپانچه بادی نیز فرانک همت‌یار با امتیاز 375 از انقلاب، رزیتا نوروزی با امتیاز 375 از ماهشهر خوزستان و فتانه فلاحی با امتیاز 370 از مقاومت شهرداری ارومیه به عنوان نفرات اول تا سوم این رشته معرفی شدند.


5042699
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است