استانی 21:37 - 05 آذر 1393
با اعتبار 4 میلیارد و 500 هزار تومان
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت گفت: با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون تومان بزرگترین پروژه توسعه و بازسازی شبکه توزیع آب جنوب استان کرمان اجرا می‌شود.

بزرگترین پروژه توسعه و بازسازی شبکه آب جنوب کرمان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد سنجری عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه آبرسانی مسکن مهر فرهنگیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای این پروژه 153 واحد از خدمات آن بهره‌مند شده و مشترکان دارای آب شرب سالم و بهداشتی می‌شوند.

وی اعتبار این پروژه را حدود 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی دانست و بیان داشت: با در نظر گرفتن افزایش 25 درصدی پروژه آبرسانی مسکن مهر فرهنگیان تا پایان تیر ماه سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد.

سنجری از اجرای بزرگترین پروژه توسعه و بازسازی شبکه توزیع آب جنوب استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: در صورت رعایت موارد فنی و علمی طرح آبرسانی به مسکن مهر 15 هکتاری شهر جیرفت که دارای یک هزار واحد است، تکمیل می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت گفت: این پروژه به طول 25 کیلومتر است که 20 کیلومتر آن در شهر جیرفت و پنج کیلومتر دیگر در شهرهای بلوک، ساردوئیه و جبالبارز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بازسازی توسعه شبکه شهر جیرفت در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: به دلیل جمعیت رو به افزایش و تأمین آب برخی مناطق مخزن 10 هزار متر مکعبی در شهر جیرفت با همت فرمانداری در حال احداث است.

سنجری عنوان کرد: برای احداث این مخزن حدود 4 میلیارد و 500 میلیون تومان نیاز است که در حال حاضر یک میلیارد و 400 میلیون تومان آن توسط فرمانداری تأمین شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت با تقدیر از همکاری دستگاه‌های اجرایی که در بحث آب با این امور همکاری دارند، اظهار داشت: به زودی تشریفات قانونی احداث مخزن برای انتخاب پیمانکار انجام می‌گیرد.


5280057
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است