استانی 17:27 - 09 فروردین 1394
غواصان آتش‌نشانی رشت موفق به یافتن جسد پیکر جوان ۲۴ ساله غرق شده در رودخانه جیرده نشدند.

غواصان آتش‌نشان در جستجوی پیکر بی‌جان جوان ۲۴ ساله

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه‌ی گیلان، در پی تماس شهروندان با سامانه‌ی ۱۲۵ آتش‌نشانی رشت، ۱۱ تن از غواصان سازمان آتش‌نشانی با دو فروند قایق و تجهیزات غواصی به جستجوی پیکر بی‌جان جوان ۲۴ ساله که در غروب روز جمعه ۷ فروردین‌ماه به علل نامعلوم در رودخانه جیرده غرق شده بود پرداختند.

در این جستجو که به مدت ۵ ساعت طول کشید، مدیرعامل، معاونت عملیات و تنی چند از مسئولان ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت نیز جهت همکاری حضور داشتند.

آتش‌نشانان غواص سازمان آتش‌نشانی پس از تجهیز خود به تجهیزات انفرادی غواصی با وجود سردی و شدت جریان آب هم‌چنین گستردگی و ناهمواری منطقه برای یافتن جسد این جوان جست‌وجو کردند.

به گفته‌ی شاهدان عینی، فرد مذکور جوانی ۲۴ ساله بوده که برای بازدید عید از اقوام خود به این شهرستان آمده بود و به همراه پسرعموی خود برای ماهیگیری(صحت و سقم این موضوع تأیید نشده است) به رودخانه جیرده رفته و برروی قسمت شکسته این پل دچار این حادثه شده است.

با وجود جستجوی قدم به قدم تیم اعزامی، متأسفانه به‌علت گستردگی و شدت جریان آب، غواصان موفق به یافتن جسد نشدند.

انتهای پیام


6111226
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است