استانی 17:05 - 24 تیر 1398

سرانه تخت بیمارستانی در استان تهران  به ازای هر نفر۶دهم فاجعه است

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه سرانه تخت بیمارستانی در شهرستان‌های استان تهران به ازای هر نفر فقط ۶ دهم است گفت: این موضوع یک فاجعه است.

محسنی بندپی افزود: ادارات استان تهران هم در بودجه جاری و هم در رفاهیات کارکنان با ادارات سایر استان‌ها فاصله فراوانی دارد و در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که معاون اقتصادی سازمان مدیریت دعوت بود مطالبه قاطبه مدیران دستگاه‌های اجرایی معترض بودند که با وجود بودجه اندک نمی‌شود در کارکنان ایجاد انگیزه کرد.

وی با اشاره به اینکه معاون اقتصادی سازمان برنامه قول داد که در بودجه جاری دستگاه‌های تابعه استان تجدید نظر می‌شود گفت: ۵۲ درصد درآمدهای مالیاتی کشور به عهده استان تهران است اما ابزاری برای مدیران که همان داشتن اعتبارات برای ایجاد انگیزه در کارکنان است وجودندارد.

استاندار تهران با بیان اینکه در ساماندهی کودکان کار و خیابان اولویت اصلی صیانت از حقوق کودکان و هم افزایی بین همه دستگاه‌ها است عنوان داشت: ادارات بهزیستی در حوزه مناسب سازی معابر با هماهنگی فرمانداران و شهرداران استان تهران با اولویت این کار را صورت دهند و شهرداران مکلف به اجرای این کار هستند.

محسنی بندپی بیان داشت: به سازمان مدیریت استان تهران ابلاغ کردم که اگر هر دستگاهی هنگام استخدام قانون جذب ۳ درصد از معلولان را اعمال نکرد حق تخصیص اعتبارات استانی از آن دستگاه سلب می‌شود و همچنین به مدیرکل بهزیستی استان نیز توصیه کردم که اول به دنبال مشخص بودن منابع مالی باشد و دوم اینکه نام دستگاه‌هایی که با بهزیستی همکاری نمی‌کنند اعلام کند تا قانونی برخورد کنیم.


10178236
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است