ورزشی 09:02 - 09 آبان 1393
استیون جرارد می گوید قصد دارد فصل آینده نیز فوتبال خود را ادامه دهد ولی قرار نیست حتما در لیورپول باشد.

جرارد: شاید در پایان فصل از لیورپول بروم

به گزارش ایسنا، لیورپول چند هفته ای است که در اروپا و لیگ برتر نتایج خوبی کسب نمی کند تا شرایط برای تیم بحرانی تر شود. استیون جرارد کاپیتان تیم یکی از بازیکنانی است که با وجود 34 سال سن هنوز ستون این تیم محسوب می شود. او در گفتگویی اعلام کرد قصد دارد فصل آینده هم به فوتبالش ادامه دهد ولی شاید در لیورپول نباشد.

استیون جرارد درباره شرایط تیمش در این فصل گفت: متاسفانه این فصل برخلاف انتظارها نتوانستیم شرایط خوبی داشته باشیم ولی هیز چیز تغییر نکرده است. باید بار دیگر بتوانیم شرایط خوب خودمان را بدست آوریم. فصل خیلی بدی را پشت سر گذاشتیم و نتایج خیلی بدی کسب کردیم. باید با تمام قدرت و تمام توان خود راه خودمان را ادامه دهیم. البته در چند بازی گذشته شانس با ما یار نبوده و این باعث کسب نتایج ضعیفی برای ما شده است. امیدوارم شانس در بازی های آینده با ما همراه باشد و بتوانیم نتایج خوبی در ادامه فصل کسب و امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. باید قدرتمان را حفظ کنیم. همه ما دوست داشتیم که برابر اورتون 3 امتیاز را کسب کنیم ولی یک امتیاز هم در این داربی چیز بدی نیست. برابر اورتون خیلی به برد نزدیک بودیم ولی در دقایق پایانی همه چیز برای ما خراب شد و نتوانستیم پیروزی را حفظ کنیم.

هافبک لیورپول ادامه داد: شاید در پایان فصل از جمع لیورپول جدا شوم و در تیم دیگری بازی کنم. می خواهم فصل آینده نیز فوتبال بازی کنم ولی نمی دانم که در لیورپول خواهم بود یا خیر.

روزی آرزویم به عنوان سرمربی لیورپول به حقیقت خواهد پیوست. من به تازگی قراردادم را به مدت یک سال با لیورپول تمدید کرده‌ام و باید از همین حالا برای آینده‌ام برنامه‌ریزی کنم. هدفم این است که در 12 ماه آینده بتوانم در کلاس‌های مربیگری شرکت کنم. همیشه به زندگی پس از پایان دوران فوتبالم فکر کرده‌ام و می‌دانم بهترین گزینه پیش‌روی من هدایت تیم محبوبم " لیورپول" است.

جرارد در ادامه گفت: با جیمی کاراگر، صحبت کرده‌ام و او نیز دوست دارد که در کنار من در لیورپول همکاری کند. می‌خواهم در فوتبال باقی بمانم. اگر به اندازه کافی خوب باشم، اگر لیورپول تمایل به آوردن من به عنوان سرمربی داشته باشد، حتما این کار را خواهم کرد و سرمربی تیم محبوبم خواهم شد. این یک آرزو برای من است.

جرارد درباره کار کردن با مربیان مختلف در لیورپول، گفت: از کودکی سعی کرده‌ام چیزهای زیادی از مربیانم یاد بگیرم. از جلسات تمرینی آنها گرفته تا مسائل تاکتیکی. من حتی بعضی مواقع از کارهای مربیانم یادداشت‌برداری می‌کنم، زیرا فوتبال را دوست دارم. دوست دارم وقتی فوتبالم تمام می‌شود همچنان در این ورزش باقی بمانم چه به عنوان مربی یا سرمربی.

لیورپول سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد اما چند سالی است که نمی‌تواند سهمیه حضور در این رقابت‌ها را کسب کند. آنها باردیگر به این رقابت‌ها راه یافته‌اند و انگیزه زیادی برای درخشش دارند. استیون جرارد کاپیتان قرمزپوشان آنفیلد بی‌تابانه در انتظار حضور در لیگ قهرمانان اروپا است.

جرارد که در آخرین قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت، گفت: از اینکه لیورپول بار دیگر جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و در این رقابت‌ها حضور می‌یابد بسیار خوشحالم. بازی در لیگ قهرمانان بسیار لذت‌بخش است. دلتنگ حضور در این رقابت‌ها هستم. وقتی به این رقابت‌ها در تلویزیون نگاه می‌کردم حسرت می‌خوردم و آه می‌کشیدم. خوشحالم که فرصت درخشش به ما در این رقابت‌ها داده شده است.

او ادامه داد: وقتی موسیقی لیگ قهرمانان اروپا را قبل از هر بازی می‌شنیدم احساس می‌کردم که چقدر دلتنگ این موسیقی هستم. آرزویم این بود که حداقل یک بار دیگر در این رقابت‌ها به میدان بروم. این افتخار الان دوباره نصیب من شده

برندان راجرز، سرمربی لیورپول با حمایت از کاپیتان تیمش گفت: جرارد هنوز هم بهترین ها‌فبک انگلیس است. هیچ نگرانی از جرارد ندارم. او بهترین بازیکن تیم من است و وظیفه‌اش را به خوبی می‌داند. جرارد پس از جام‌جهانی کمی مصدوم بود و نیاز به زمان داشت تا به شرایط خوب خود بازگردد ولی با توجه به فشردگی بازی‌هایمان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان نتوانست به درمان خود بپردازد. اگر شما به آمار جرارد در همین پنج بازی نگاه کنید متوجه می‌شوید که او هنوز هم در شرایط خوبی قرار دارد.

سرمربی لیورپول ادامه داد: جرارد در حال حاضر 34 ساله است و نیاز داریم در بعضی از بازی‌های خودمان به او استراحت بدهیم. بازی‌های مهمی در ادامه فصل داریم که می‌خواهیم به بهترین شکل از جرارد در این بازی‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام


5080880
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی ۲ بر یک مقابل ویتنام به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ صعود کرد و حریف ایران شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» براساس تصمیم هیئت مدیره تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی ملحق و به عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی به ۱۰ مدال رنگارنگ دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی نمایندگان کشورمان در بخش ساندا به مدال طلای مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سید معین تقوی یک طلای دیگر برای کاروان ووشوی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی به ارمغان آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیانی و جلیلی در فرم چانگ جوان در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو مدال طلا و برنز کسب کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مصطفی حسن زاده و شاهین بنی طالبی مدال های طلا و نقره فرم نن گوئن تالو را در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو کسب کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال تایلند با برتری برابر عراق راهی مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است