استانی 18:18 - 24 آذر 1397
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب از تشدید نظارت در جایگاه‌های عرضه فرآورده های نفتی مرزی مستقر در بازارچه‌های مرزی تمرچین و کل منطقه میاندوآب خبر داد.

دردسری جدید که برای خارج کنندگان غیرمجاز سوخت از مرز تمرچین ایجاد شده



داوود فعال پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: قیمت سوخت بین ایران و کشور همسایه (عراق) زیاد است، بنابراین به منظور کنترل و نظارت های لازم بر کامیونهای ورودی و خروجی در این بازارچه‌های مرزی، بازرسان اعزامی به منطقه تمرچین با همکاری نیروهای مرزبانی و با تشدید نظارت‌های غیر محسوس و اقدامات انجام شده و با استاندارد سازی باک خودروها و حذف باک اضافی رانندگان خودروهای سنگین عبوری از مرزها، از قاچاق فرآورده های نفتی بطور چشمگیری جلوگیری شده است.



فعال پور ادامه داد:در جایگاه های مرزی تمرچین وکیله روزانه بیش از ۷۰۰دستگاه خودرو سنگین وسبک تردد کرده و در این راستا بازرسان اعزامی این منطقه با سیستم های نرم افزاری باک خودروهای عبوری را اندازه گیری کرده و از خروج غیرمجاز سوخت ممانعت کردند.



به گزارش ایسنا، منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و ۹۱ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ۲باب جایگاه مرزی تمرچین(پیرانشهر) وکیله (سردشت)مسئولیت تامین و توزیع چهار نوع فرآورده های نفتی را به هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی برعهده دارد.



انتهای پیام


10000717
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است