استانی 20:05 - 30 تیر 1397

حفظ روحیه شهادت رمز پایداری ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خجسته پور عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه بنیاد شهید قبل از اینکه یک نهاد حمایتی و خدماتی باشد، یک نهاد فرهنگی است و در راستای ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت تشکیل شده است، اظهار داشت: فعالیت بنیاد شهید در حوزه های مختلف با رویکرد فرهنگی همراه است.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید در حوزه شهادت، ترویج اصل شهادت و ایثارگری و زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت را برعهده دارد، تصریح کرد: یکی از رموز ماندگاری و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران، حفظ روحیه شهادت است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: اگر بنیاد شهید بتواند فسلفه ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کند و آن را ترویج دهد، توانسته یک کار فرهنگی فرابخشی انجام دهد؛ آنچه که می تواند نظام را از دشمنان مصون نگه دارد، روحیه و فرهنگ شهادت و ایثارگری است.

خجسته پور همچنین با تاکید بر اینکه وظیفه داریم وصایا و آثار شهدا را حفاظت کنیم و به عنوان میراثی گران بها به نسل های بعدی برسانیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه دیگر ما خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران است، اظهار داشت: بنیاد شهید توانسته بخش زیادی از وظایف خود را به خوبی انجام دهد اما قطعا این میزان کافی نیست و لازم است در این راه بیش از گذشته فعالیت کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه کسی که در بنیاد شهید خدمت می کند باید بداند در اینجا ایثارگری لازم است، با یک کار کارمندی مثل دیگر ادارات نمی توان اهداف و وظایف بنیاد شهید را به خوبی انجام داد؛ تصریح کرد: لازم است فرهنگ ایثارگری را ابتدا در دل مجموعه بنیاد شهید پیاده کنیم.

خجسته پور با تاکید بر اینکه انتظار داریم از مجموعه مدیران که بدانند مسئولیت در بنیاد شهید، یک مسئولیت فانتزی نیست، افزود: مدیر بنیاد شهید کسی است که می آید و پرچم این نهاد را در دست می گیرد و انتظار داریم دیگران از این پرچم دار حمایت کنند.


9848999
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است