استانی 09:02 - 10 تیر 1394
گرگان؛
مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: به منظور جذب حامی برای ایتام و نیازمندان طرح حامی یابی بصورت برجسته در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در گلستان اجرا می شود

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از گلستان؛  ابراهیم باغبانی اظهار داشت: به مناسبت هفته، اطعام و اکرام ایتام برنامه‌هایی در حوزه‌های گوناگون طی این هفته در راستای ارائه خدمات به نیازمندان اجرایی می‌شود.



وی با تاکید براینکه اجرای طرح حامی یابی در این ایام بصورت ویژه و برجسته انجام می شود، ابراز داشت: حامی یابی در قالب طرح های اکرام ایتام، اکرام محسنین، تهیه جهیزیه برای نوعروسان، حمایت از بیماران و... انجام می شود.



باغبانی خاطرنشان کرد: در همین راستا پایگاه های کمیته امداد در مساجد، مصلی ها و مراکز برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان مسقر می شود.



مدیرکل کمیته امداد با تاکید بر اینکه امیدواریم با تلاش های انجام شده بتوانیم حامیان بسیاری را با طرح های این نهاد همراه سازیم، متذکر شد: با اجرای طرح حامی یابی در سال گذشته 3 هزار و 850 حامی سرپرستی 4 هزار و 400 یتیم و فرزند نیازمند و بیمار صعب العلاج را برعهده گرفتند.





انتهای پیام/س




6671345
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است